Browsing by Author "Пиріг, Ю."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Дослідження і проєктування інформаційної системи вищого навчального закладу(Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Шпур, О.; Пиріг, Я.; Гордійчук-Бублівська, О.; Пиріг, Ю.; Shpur, O.; Pyrih, Y.; Hordiichuk-Bublivska, O.; Pyrih, Yu.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ роботі досліджено етапи проєктування інформаційної системи вищого навчального закладу, яка забезпечуватиме зберігання всієї інформації в єдиній базі даних та ефективний обмін інформацією між підсистемами, що дасть змогу істотно підвищити ефективність роботи ВНЗ. Для здійснення моделювання предметної області як обов’язкового етапу проєктованої системи проаналізовано особливості побудови діаграми варіантів її використання та спроєктовано підсистеми інституту і трекінгу інформації. Подано послідовність дій для процесу проєктування інформаційної системи вищого навчального закладу, що дає змогу чітко і максимально повно сформувати вимоги щодо її розроблення для вирішення завдань різного призначення.Item Метод досягнення консенсусу у розподілених сервісних системах(Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Журавель, С.; Шпур, О.; Пиріг, Ю.; Zhuravel, S.; Shpur, O.; Pyrih, Yu.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті розглядаються проблеми досягнення консенсусу врозподілених інфокомунікаційних системах для підвищення відмовостійкості їхньої роботи. Запропоновано метод досягнення консенсусу системи шляхом зменшення проблем лінеаризованості та повного порядку повідомлень і мережі. Запропоновано виявлення збоїв вузлів у кластері. Суть методу полягає у вирішенні проблеми консенсусу через алгоритм трансляції повного порядку шляхом використання операції лінійного приросту, що дозволить стверджувати про правильну роботу (консенсус) розподіленої системи. Подальший аналіз системи під час коректної роботи виявляє несправності за часом тайм-аут, який сигналізує про втрату зв’язку з вузлом, з яким неможливо обмінюватися повідомленнями. Такий підхід дозволить виявляти несправність вузла та уникнути можливих помилкових висновків про його несправність. Для визначення очікуваної затримки пропонуємо використати модель SARIMA. Її використання дозволить проводити аналіз даних із використанням функцій авторегресії та ковзного середнього. Це, своєю чергою, зменшить кількість реконфігурацій системи та виборів нового керівника і, як наслідок, підвищить відмовостійкість розподіленої систем