Browsing by Author "Реверенда, Н. Ю."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Типологія чинників формування моделей кредитно-інвестиційної політики в національній економіці(Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Гончар, С. Й.; Реверенда, Н. Ю.; Уголькова, О. З.; Honchar, S. Yo.; Reverenda, N. Yu.; Ugolkova, O. Z.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті розглядаються підходи до визначення поняття «кредитно-інвестиційна політика» та чинників впливу на формування моделей кредитно-інвестиційної політики в національній економіці. Автори здійснили типологізацію усіх чинників впливу у 5 груп. Запропоновано додати до існуючих чинників впливу такі: рівень фінансової грамотності та технічної освіченості населення, існування державних та регіональних інвестиційних фондів, рівень довіри населення до державних органів, наявність активно діючих бізнес-ангелів, доступ до кредитних ресурсів, захист інвесторів та інші. Зроблено висновок, що подальшого дослідження потребують процес розроблення моделей кредитно-інвестиційної політики та методи оцінювання їх ефективності.Item Існування середнього класу як одна з передумов функціонування краудфандингу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2016) Уголькова, О. З.; Реверенда, Н. Ю.Розкрито поняття середнього класу та його роль для впровадження та розвитку краудфандингу. Автори проаналізували наявні визначення поняття середнього класу та його ключових характеристик. Проаналізовано вплив представників середнього класу на існування краудфандингових платформ. Цікавими є результати дослідження американського середнього класу та його особливостей. In current article, authors reveal the concept of the middle class and its role in the implementation and development of crowdfunding. The article aims to prove that the middle class is the social basis for the development of crowdfunding. The challenge lies in the definition of “middle class” and its elements and analysis of social society structure. The authors made an analysis of existing definitions of middle class and its key characteristics. Characteristics such as middle-class economic independence, awareness of its importance in public life, higher education and professional qualifications and political activity were argued. Also analyze of middle class in Ukraine was conducted, and its features and problematic aspects of research were identified. Author formulates following conclusion: there is a significant demand for microfinance in Ukraine, which can be secured using crowdfunding models of funds accumulation. Scientists agree that the existence of an active middle class in Ukraine – it is an exaggeration, because the characteristics of the Ukrainian middle class do not meet European and American perceptions of the middle class. Formation of the middle class is the basis for the development of civil society. Only in such circumstances, the development of crowdfunding becomes possible.