Browsing by Author "Сухорська, У. P."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Сегментація українського ринку обладнання компанії “Катерпіллар”: умови ефективного застосування(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Скибінський, С. В.; Сухорська, У. P.Розглянуто проблеми освоєння американським виробником машин та обладнання “Катерпіллар” українського ринку. Запропоновано застосування сегментації ринку та умов, які б забезпечили її успішне проведення. The problems of learning the Ukrainian market by american producer of machines and equipment “Caterpillar” are considered in the article. The market segmentation and the conditions of its effective usage are proposed.Item Формування стратегії маркетингових комунікацій підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Сухорська, У. P.; Львівська комерційна академія УкоопспілкиДосліджено питання визначення комунікаційної стратегії підприємства. Зроблено висновок про необхідність взаємозв'язку між комунікаційною стратегією та іншими елементами комплексу маркетингу, а також між окремими її елементами. In the article the problem of formation of communication strategy of a firm is investigated. It is stated that communication-mix should be consistent with other three main elements of marketing-mix as well as its elements with each other.