Browsing by Author "Сєвка, В. Г."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Підвищення ефективності управління житловим фондом міст на засадах маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Сєвка, В. Г.Розглянуто особливості управління житловим фондом з урахуванням принципів маркетингу. Систематизовано вимоги до суб’єктів господарювання, що обслуговують житловий фонд, в аспекті вибору маркетингових інструментів. Досліджено досвід Донецької області щодо забезпечення конку- рентних засад реформування системи житлово-комунального господарства. Зроблено висновок про необхідність стимулювання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків і залу- чення приватного бізнесу до обслуговування житлового фонду. Наведено організаційні механізми сприяння популяризації і розвитку об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. The paper presents the features of housing management including marketing principles. The requirements for entities that serve the housing, in terms of selecting of marketing systematized tools, the experience of Donetsk region of a competitive basis reforming housing and municipal services. Is prided the conclusion about the need to stimulate the creation of condominiums and attract private business to service housing. Is made these institutional mechanisms promoting and development of condominiums are presented.Item Підготовка професійних управителів для системи житлово-комунального господарства(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Сєвка, В. Г.