Browsing by Author "Тарнавська, Н. П."
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Глобальні та національні особливості формування сприятливого конкурентного середовища в Україні(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Тарнавська, Н. П.; Тернопільська академія народного господарстваСформульовано ряд особливостей глобального конкурентного середовища: висока мобільність факторів виробництва, зростання рівня диверсифікованості світових ринків, інтенсивна експансія нововведень і використання знань, транснаціоналізація діяльності малих і середніх підприємств. Виявлено особливості економіки України, що формують специфіку її конкурентного середовища.Item Організаційні вдосконалення як форма внутріфірмового підприємництва(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001) Тарнавська, Н. П.Розглянуто актуальні проблеми реструктуризації як форми внутріфірмового підприємництва, необхідної для забезпечення саморозвитку підприємства. Формулюються завдання наукових досліджень реструктуризації: формування системи поглядів на реструктуризацію як перманентний процес функціонування підприємства, вдосконалення механізму державного сприяння реструктуризації, розробка методик оцінки галузевого потенціалу і галузевої привабливості, розробка наукових моделей реструктуризації, оцінка і популяризація передового вітчизняного досвіду, обґрунтування процесів децентралізації, дослідження взаємозв’язку процесів реструктуризації і гнучкості виробництва, розробка методик оцінки ефективності реструктуризації. Urgent problems for restruturing which is a kind of intracompany’s business undertaking to meet the requirements of the enterprise’s self-development are discussed. The research tasks for restructuring are defined as follows: formation of the system of viewpoints on the restructuring as a permanent process for the company’s functioning; improvement of the state mechanism for facilitating the restructuring processes; desing of evaluation methods foo a sector potential and a sector attractiveness; development of scientific models for restructuring; assessment and promulgation of advanced national experience; grounding of the decentrilizagation processes; analyses of interconnection for restructuring processes, and the production flexibility; development of methods for the restructuring efficiency assessment.Item Побудова інноваційної моделі управління конкурентоспроможністю підприємства на основі розвитку креативної мережі(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Тарнавська, Н. П.Запропоновано нове трактування моделі управління конкурентоспроможністю підприємства на інноваційній основі з урахуванням зміни умов і форм конкуренції при побудові К-суспільства. Сформульовано основні засади побудови такої моделі, а також обґрунтовано необхідність формування дієвої креативної мережі з метою забезпечення функціонування інноваційної моделі управління конкурентоспроможністю підпри¬ємства на принципах превентивності, гнучкості і перманентності. The new understanding of managerial model of enterprise competitiveness is proposes on the innovative basis of environmental changes and forms of competition in terms of construction of K-society. The main ways of construction of such a society are formulated, as well as necessity of proactive creative chain is defined in accordance of providing functioning of the innovative model of enterprise competitiveness management of the bases of preventiveness, flexibility and permanency.Item Трансформація відносин конкуренції у суспільстві, заснованому на знаннях(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Тарнавська, Н. П.Виявлено і систематизовано додаткові ознаки трансформації відносин конкуренції в умовах k-суспільства. Аргументовано тезу про міграцію центрів привабливості бізнесу і зміну пріоритетів формування конкурентного середовища. Обґрунтовано хвилеподіб- ність процесу конкуренції. The additional signs of transformation of relations of competition in the conditions of k- society are exposed and systematized. A thesis about migration of centers of attractiveness of business and change of priorities of forming of competition environment is argued. The undulating of process of competition is grounded