Browsing by Author "Титаренко, Роман Юрійович"
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Будівництво автомийки самообслуговування зі станцією технічного обслуговування та кафе на вул. Галицькій у с. Холодновідка Львівського району Львівської області(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Хандрусь, Анастасія Володимирівна; Khandrus, Anastasiia Volodymyrivna; Титаренко, Роман Юрійович; Національний університет "Львівська політехніка"Магістерська кваліфікаційна робота складається: Архітектурний розділ Споруда, яка проектується ділиться умовно на три зони. Адміністративну, де клієнти автомийки зможуть поїсти та відпочити, також в цій зоні зосереджені кімнати для працівників станції технічного самообслуговування. Як за конструктивною схемою є жорстким монолітним безригельним каркасом, де несучими елементами виступають колони. Стіни виконані з керамоблоків з товщиною 380 мм. Споруда має розмірами в плані 14 м х 13 м. Технічна, для обслуговування та сервісного обслуговування автомобілей. Каркас даної частини споруди – це металева рама, яка складається з трапецеїдальної ферми з профільних труб та металевої колони теж з профільних труб. З розмірами в плані 25 м х 13 м. Автомийка, навіс даної частини споруди складається з профільних трубх квадратного перерізу з односкатною стріхою, каркас крокв’яної системи навісу теж виконаний з профільних труб квадратного перерізу. З розмірами в осях 27,5 м х 5,5 м. Також до споруди є прилеглі споруди , такі як теплогенератора та технічне приміщення автомийки для нормального функціювання станції технічного самообслуговування. Конструктивний розділ Розрахунково-конструктивний розділ розпочато ручним розрахунком монолітної залізобетонної колони з підбором арматури. Переріз колони становить 300х300 мм, виконано з бетону класу С25/30 та арматури класу А500С. Під колоно було підібрано фундамент квадратного перерізу з геометричними розмірами 2х2 м, з бетону класу С16/20 та підібрано арматурну сітку з арматури класу А500С. Далі виконується розрахунок сходового маршу, шириною 1,5 м та розмірами сходинок 0,15х0,3 м. Сходовий марш виконано з бетону класу С25/30 та арматури класу А400С. Останнім конструктивним елементом є розрахунок металевої рами, яка складається з ферми та колон. Конструкція ферми запроектована з металевих труб, з такими перерізами: пояси – квадратні труби 100х100х5 мм, решітка – прямокутні труби 100х50х5 мм. Колони рами виконанні з квадратних труб перерізом 140х140х5 мм. Технологічний розділ В технологічному розділі розроблено генеральний будівельний план з розміщенням усіх тимчасових споруд та технологічну карту для влаштування монолітних залізобетонних колон. Та складено календарний графік для виконання основних будівельно-монтажних робіт, будівництво даної споруди склало 106 робочих днів. Економічний розділ В даному розділі було складено локальний та об’єктивний кошторис на основі будівельно- монтажних робіт. Розрахунок виконано на основі цін та норм часу станом на грудень 2024. Науково-дослідницький розділ Темою науково-дослідницького розділу є «Металева кроквяна система». Де було досліджено основні переваги та недоліки зведенню даної конструкції. А також її застосування в інших країнах Об’єкт дослідження – Будівництво автомийки самообслуговування та кафе на вул. Галицькій у с. Холодновідка, Львівського району, Львівської області. Предмет дослідження – виконання проекту з усіма необхідними його складовими. Мета дослідження – створення автомийки та станції технічного обслуговування з кафе. Формуванні практичних навичок в архітектурно-будівельному проектуванні, набутті досвіду самостійного прийняття проектних рішень та їхньому науковому обґрунтування та практичному застосуванні знаньItem Будівництво багатофункціональної будівлі на вул. С. Бандери, м. Трускавець(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Телегій, Катерина Петрівна; Telehii, Kateryna Petrivna; Титаренко, Роман Юрійович; Національний університет "Львівська політехніка"Розглядаються п’ять основних розділів: архітектурний, конструктивний, технологічно-організаційний, економічний та науковий. Архітектурний розділ: Архітектурний розділ враховує містозабудівельну ситуацію, можливість влаштування озеленення навколо житлового будинку, доступ до комунікацій та інших потреб людей таких, як паркувальні місця. Детально розглянуто усі архітектурні рішення які стосуються зовнішнього та внутрішнього вигляду готового будинку. Насамперед дизайн фасадів, можливість влаштування відпочинкової зони та певної кількості озеленення, варіанти декоративних елементів, зовнішні вікна та двері. Загальне планування вирішенно що багатофункціональна будівля, являє собою складну поверхову споруду. Висота кожного поверху складає – 3,3 м, 6,9м та 10,5м, 12.2 та цокольний поверх для можливого використання укриття при мождивих надзвичайних ситуаціях. Враховані вимоги щодо доступності категорії МГН до житлового будинку. Конструктивний розділ: У даному розділі підібрано оптимальні варіанти конструктивних рішень щодо зведення монолітного залізобетонного каркасу, * характеристичне снігове навантаження - 1490 Па; * характеристичне вітрове навантаження - 550 Па; * сейсмічність згідно ділянки прийнято - 6 балів; Житловий будинок запроектовано з несучого залізобетонного каркасу. За умовну відмітку 0,000 прийнято рівень підлоги 1-го поверху, що відповідає абсолютній відм. 359,10. Для армування плити використовується арматура класів А500C та А240С по ДСТУ 3760:2019. Зони поперечного армування виконуютьсяі вертикальними стержнями з арматури класу А500C у відповідності з вимогами ДБН Б В 2.6-98:2009 Стіни та колони підвальних поверхів запроектовано з бетону класу С20/25 армовані відповідними арматурними в'язаними каркасами, що виготовляються з арматури класу А500C та А240С. Виготовлення арматурних виробів повинно відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.6-168:2011. Змонтована арматура підлягає прийманню зі складанням акту на сховані роботи з участю авторського нагляду. Бетонну суміш вкладати шарами 30 - 40 см з ретельним ущільненням вібраторами. Демонтаж опалубки виконати після досягнення бетоном 80% проектної міцності. Арматурні та бетонні роботи вести згідно з вказівками ДБН Б В 2.6-98:2009 "Бетонні та залізобетонні конструкції". Технологічно-організаційний розділ: У цьому розділі було розроблено будівельний генплан що передбачає місця для складування матеріалів, схему руху крану та іншого будівельного транспорту та його обмеження, доступ до комунікацій, місця для житла, відпочинку, харчування робітників та за необхідно для надання медичної допомоги. Також було розроблено технологічну карту на влаштування кров’яної системи та технологію монтажу. Також календарний графік на зведення житлового будинку у місті Трускавець Економічний розділ: У економічному розділі було розроблено локальний кошторис та зведений, який включає в себе витрати на заробітню плату, матеріали та механізми а також вплив інфляції у 2024 році. Науковий розділ: Розділ включає в себе дослідження та застосування «Порівняння типів композитної арматури у сфері сучасного будівництва також аналіз сучасних наукових досліджень у сфері використання при зведенні каркасів будівель.Item Будівництво житлового будинку з підземною автостоянкою у м. Рава-Руська Львівської області(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Шень, Хуейхуей; Shen, Huihui; Титаренко, Роман Юрійович; Національний університет "Львівська політехніка"The construction of residential buildings is a critically important task, as expanding urban infrastructure and ensuring adequate housing for the population are integral aspects of any nation's economy, including Ukraine. Additionally, a key benefit of monolithic construction is its flexibility, allowing for open layouts with wide spans and customizable ceiling heights to meet specific design needs. The architectural and construction section of the master’s qualification project outlines the volumetric-planning and architectural-structural solutions for the building, including the site plan, interior and exterior design details, central engineering systems, and thermal performance calculations for the external brick walls. The graphical component features a site plan, building facades, sectional views, attic and sixth-floor roof connections, and floor plans for the first, standard, and attic levels, along with room specifications. The design includes a seven-story building (with an attic floor) and an underground parking area, with a total height of approximately 23.5 meters. The second chapter of the master’s qualification project focuses on the calculation and design of four key load-bearing structural elements: the monolithic reinforced concrete (RC) foundation slab, floor slab, columns, and stairs. Part of the structural analysis was conducted using the «Monomakh» software suite. The building’s structural framework is a rigid monolithic reinforced concrete frame filled with ceramic bricks. Load-bearing components include reinforced concrete columns and shear walls (stiffness diaphragms), while the foundation comprises a monolithic RC slab. The graphical section includes detailed formwork drawings for the structural elements, reinforcement layouts (primary and supplementary), support frame arrangements, sectional views, lists of components, specifications, steel consumption data, and additional notes. The technological and organizational section includes the development of a technological map for installing a monolithic reinforced concrete (RC) foundation slab, a construction site master plan, and a calendar schedule for performing construction and installation tasks. The graphical content features the installation diagram of the monolithic RC slab with concrete pump stations, the general construction plan with calculated placements of temporary structures and roads, marked zones for temporary engineering networks and crane operations, and more. It also includes a calendar schedule for construction and installation tasks, a workforce movement chart, and a plan for the use of machinery and equipment. The project duration is 168 working days, with an average workforce of 5 individuals. The fourth chapter, focusing on construction economics, includes the preparation of estimate documentation based on the building’s technical and economic indicators. The total construction cost is estimated to be approximately 19 million hryvnias. In the fifth chapter, dedicated to scientific research, the study addresses the enhancement of reinforced concrete properties by incorporating fibers, such as steel and synthetic types. As a result of completing the master’s qualification work, a residential building with an underground parking lot was designed in Rava-Ruska, Lviv region, and the problem of adding fibers (steel, synthetic) to reinforced concrete was studied.Item Будівництво медичного центру "Здоров'я" у м. Жовква Львівської області(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Чжан, Мін; Zhang, Min; Титаренко, Роман Юрійович; Національний університет "Львівська політехніка"The building is designed as a 5-story building with a basement floor, which is located under the entire area of the building, and with plan dimensions of 67.8?26 m. The height of the basement floor is 4.5 m, the 1st floor is 4.95 m, the 2nd and 3rd are 4.05 m., the 4th – 3.35 m, the 5th floor – 4.15 m. The structural scheme of the building is a rigid, beam-less RC monolithic frame filled with ceramic blocks 380 mm thick. The load-bearing elements are reinforced concrete columns and stiffening diaphragms. To calculate the frame of the medical center, the load on the frame structure was collected according to DBN B.1.2-2: 2006 «Loads and influences». The calculation and construction section started with the calculation of the floor slab. The slab is made of C25/30 class concrete with a thickness of 220 mm, A500C class reinforcement. Next, a foundation with a thickness of 700 mm was designed. The foundation slab is made of C20/25 class concrete and A400C class reinforcing frames. The next step is the manual calculation of the most loaded column of the 1st floor with the selection of reinforcement. The cross-section of the column is 600?600 mm and is made of C25/30 concrete. The final stage is the calculation and construction of a RC staircase. The width of the march is 1.35 m. The angle of inclination ? = 27?. The steps have a standard size of 150?300 mm. Concrete of class C25/30, reinforcement of frames is of class A400C, mesh is of class Vr-1. In the technological and organizational chapter, I developed a technological map for installing a monolithic RC floor slab, a construction master plan, and a compiled calendar schedule to implement the main construction and installation works. According to calculations, the duration of construction of a public building is 258 working days. In the chapter on the economy of construction, a local and object estimate for the main construction and installation works was drawn up. All calculations were made based on prices and time standards for the main construction works as of December 2024. The total cost of building the medical center is calculated. The estimated construction cost is around 61 million hryvnias. The cost of construction of 1 m2 of usable area – 7 760 hryvnias/m2. The topic of the scientific research was the study of the method of digital image correlation (DIC) for the study of RC structures. As a result of the research, known materials about the method were processed and the main positive aspects of the method were highlighted. The use of the method for measuring the deformations of RC structures was also described.Item Будівництво торгово-офісного комплексу в м. Дрогобич Львівської області(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Мицик, Олександр Сергійович; Mytsyk, Oleksandr Serhiiovych; Титаренко, Роман Юрійович; Національний університет "Львівська політехніка"Магістерська кваліфікаційна робота складається із п’яти послідовних розділів і полягає в розробці проєкту будівництва торгово-офісного комплексу, який відповідатиме сучасним архітектурним вимогам і чинним нормативним документам із забезпеченням механічного опору та стійкості; аналізі результатів вузького наукового дослідження. В архітектурно-будівельному розділі наведено основні природно-кліматичні й геологічні відомості місцевості будівництва, розроблено об’ємно-планувальні й архітектурно-конструктивні рішення. Виконано генеральний план з урахуванням географічного розташування, рельєфу території, умов довколишнього середовища. Розроблено рішення щодо благоустрою території, антисейсмічні, протипожежні заходи та принципи охорони природного середовища, які містять в собі рекультивацію земель і запобігання втрат природних ресурсів. Обґрунтовується необхідність влаштування автостоянки з об’єднаним в’їздом-виїздом та її принцип проєктування з урахуванням вимог національних стандартів. Детально описано багатофункційність комплексу й поповерхове зонування відповідно до прийнятої планувальної схеми галерейного типу. Крім цього, додано рішення з інклюзивності будівлі для забезпечення безперешкодного доступу маломобільним групам населення, особам з інвалідністю на кріслі колісному до усіх поверхів. Обрана конструктивна система торгово-офісного комплексу комбінована – каркасно-стінова (неповний каркас). Основні застосовані будівельні матеріали для несучих конструкцій – цегляна кладка, монолітний залізобетон. У розрахунково-конструктивному розділі відповідно до чинних державних будівельних норм розраховано й законструйовано чотири будівельні конструкції: плита перекриття, двомаршеві сходи з проміжним майданчиком, стрічковий фундамент і цегляний стовп. Виконано збори поверхневих і лінійних навантажень, складено комбінації-завантаження відповідно до типів. Розрахунки будівельних конструкцій виконано за методом граничних станів із урахуванням загальних принципів забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд. Плиту перекриття й сходи розраховано автоматизовано за допомогою програмного забезпечення – LIRA SAPR 2024. Кількість ступенів вільності задач – шість. Розрахункові схеми згенеровано, розбивши їх на чотирикутні скінченні елементи. Отримано результати армування конструкцій, проведено конструювання. Монолітний стрічковий фундамент розраховано розраховано ручним методом. Наведено характеристики ґрунту, визначено розрахунковий опір основи. Здійснено розрахунок фундаменту за деформаціями основ і проведено його конструювання. Цегляний стовп третього поверху розраховано ручним методом. Конструкція розглядається як центрально стиснутий стрижень, навантажений зосередженою силою. Обчислено гнучкість та несучу здатність. Визначено необхідність застосування армувальних сіток, що встановлюються по висоті елемента. На вищеописані конструкції розроблено відповідну документацію – креслення. У технологічно-організаційному розділі здійснено підрахунок обсягів будівельних робіт у табличній формі. Підібрано машини, механізми і марка баштового крану, що призначений для будівельно-монтажних робіт з урахуванням маси найважчого елемента. Розроблено календарний графік і технологічну карту на влаштування монолітного перекриття. Виконано будівельний генеральний план, зокрема проведено розрахунки небезпечних зон, тимчасових доріг і побутових споруд, тимчасового електропостачання й водопостачання. У розділі з економіки будівництва за поточними цінами 2024 року виконано локальний кошторис, об’єктний кошторис і зведений розрахунок на будівельні роботи. У науковому розділі проаналізовано матеріали щодо застосування методу цифрової кореляції зображень при дослідженнях залізобетонних конструкцій. Описано основні положення методу, наведено переваги й недоліки його використання. Об’єкт проектування: торгово-офісний комплекс в м. Дрогобич Львівської області. Мета проектування: створення сучасної функціональної будівлі комплексу; розвиток умінь в архітектурно-будівельному проєктуванні; досвід у самостійності прийняття проєктних рішень та в їхньому науковому обґрунтуванні; систематизація та застосування знань, отриманих під час навчання на першому освітньому рівні; отримання кваліфікації магістра. Результатами виконання магістерської кваліфікаційної роботи є прийняті рішення щодо проєктування та зведення торгово-офісного комплексу, наведені в пояснювальній записці, та графічна частина – архітектурні креслення, креслення будівельних конструкцій, креслення з технології та організації будівництва, подані на аркушах формату А1, А2?3.Item Надійність залізобетонних балок, підсилених при дії навантаження(Національний університет "Львівська політехніка", 2019) Титаренко, Роман Юрійович; Хміль, Роман Євгенович; Національний університет «Львівська політехніка»; Семко, Олександр Володимирович; Борисюк, Олександр ПавловичДисертаційна робота присвячена розробленню принципових методик оцінки надійності непошкоджених прямокутних залізобетонних балок, підсилених за допомогою нарощування розтягнутої стрижневої арматури та композитної стрічки, а також влаштування залізобетонної обойми при дії навантаження, принциповою особливістю яких є пропозиція врахування як стохастичного параметру рівня навантаження балок в момент підсилення. На основі силової та деформаційної розрахункових моделей нормального перерізу розроблені методики апробовані на реальних залізобетонних балках, підсилених при дії навантаження. Отримано рекомендативні значення показників надійності досліджуваних конструкцій – індексу надійності та ймовірності безвідмовної роботи. Запропоновано значення часткових коефіцієнтів надійності для інженерного розрахунку розглянутих типів підсилених балок. Диссертационная работа посвящена разработке принципиальных методик оценки надежности неповрежденных прямоугольных железобетонных балок, усиленных наращиванием растянутой стержневой арматуры и композитной ленты, а также устройством железобетонной обоймы при воздействии нагрузки, принципиальной особенностью которых является предложение учета как стохастического параметра уровня нагрузки балок в момент усиления. На основе силовой и деформационной расчетных моделей нормального сечения разработанные методики были апробированы на реальных балках, усиленных при воздействии нагрузки. Получено рекомендативние значения показателей надежности исследуемых конструкцій – индекса надежности и вероятности безотказной работы. Предложено значение частных коэффициентов надежности для инженерного расчета рассмотренных типов усиленных балок. The thesis is devoted to developing of the principle methods for reliability assessment of intact rectangular reinforced concrete beams, strengthened by adding of stretched reinforcing bars and composite tape, as well as of reinforced concrete jacket under the action of load, the principal feature of which is the proposal to consider as a stochastic parameter of the level of loading of beams at the moment of strengthening. The calculation of the bearing capacity of the normal sections of reinforced beams was performed on the basis of experimental and theoretical studies, that performed at the laboratory of the Department of Building Structures and Bridges at the Lviv Polytechnic National University. On the basis of power and deformation calculation models of the normal section, the developed methods have been tested on real reinforced concrete beams, strengthened under the action of load. The recommended values of the reliability indicators of the investigated constructions are obtained – reliability indexes and probabilities of failure-free operation, respectively. Thus, for reliability indexes, the range of values was from 3.06 to 5.86, and for the probability of failure-free operation P() from 0.998893 to 0.999999998 (towards increasing the reliability level at the larger percent of reinforcement and decreasing at the increment of load level at the moment of strengthening). The discrepancy between identical values of indexes found in accordance with engineering and deformation models of calculation was about 8 %. The values of partial reliability coefficients – from 1,16 to 1,28 for all methods of strengthening – for the engineering calculation of the considered types of reinforced beams is proposed, in terms of providing their guaranteed service life in accordance with national norms governing the principles of ensuring the reliability of new design constructions. In addition, the obtained results of reliability study make it possible to operate with those variable parameters that have the maximum influence on variance of the limiting bending moment of beams studied with sufficient accuracy of calculation. The developed principal methods for assessing reliability make it possible to design strengthened reinforced concrete bending elements with the assigned level of reliability (efficiency of solutions) probability of failure-free operation. Finally, the obtained results allow to choice the most effective strengthening method.