Browsing by Author "Трач, О. Ю."
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Заходи енергозбереження як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств теплокомуненерго(АртDрук, 2013) Трач, О. Ю.Item Перешкоди у сфері енергозбереження в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Трач, О. Ю.Item Показники оцінки енергетичної ефективності енергозберігаючих заходів(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Трач, О. Ю.Item Регулювання виробництва і споживання енергетичних ресурсів в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Трач, О. Ю.Проланалізовано основні закони України, постанови Кабінету Міністрів України та постанови Національної комісії регулювання електроенергетики України, що стосуються регулювання ринку енергетики в державі. Наведено основні пільги, що стосуються енергозбереження в Україні та основні пільги щодо енергозбереження в Європі. Наведено висновки, що стосуються перешкод у сфері енергозбереження на українському ринку теплоенергетики. Main laws of Ukraine, resolutions of the Cabinet of Ministers of Ukraine and resolutions of the National Electricity Regulatory Commission related to the regulation of energy in Ukraine are analized in the article. The main exemptions related to energy efficiency in Ukraine and those in Europe have been reviewed. Conclusions to the article are related to barriers in the sphere of energy saving in Ukrainian heating market.Item Ринок реклами в Україні та Німеччині: сучасний стан та тенденції розвитку(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Кара, Н. І.; Трач, О. Ю.; Заяць, Р. Я.Розглядається ринок реклами в Україні та Німеччині, зокрема основні контрагенти українського та німецького ринків, їхні основні сфери діяльності, спільні риси та відмінності цих ринків. У роботі також розглянуто роль інтернет-реклами на сучасному етапі розвитку суспільства. This paper considers advertising market in Ukraine and Germany, including main partners of the Ukrainian and German markets, their basic spheres of activity, similarities and differences of these markets. In the paper Internet advertisement’s role was considered at the present stage of society development.Item Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв’язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Трач, О. Ю.; Карий, О. І.Нідставі аналізу літературних джерел розглянуто питання формування іміджу, бренду та репутації для осіб, організацій та територій, визначено спільні та відмінні риси понять “імідж”, “бренд” та “репутація”. Крім того, надано рекомендації щодо успішного використання іміджу, бренду та репутації для розвитку організацій, територій та окремих осіб. The issue of forming the image, brand and reputation for individuals, organizations and territories are discussed based on the analysis of literary sources, common and distinguishing features of the concepts of "image", "brand" and "reputation" are identified in the article. Furthermore, the recommendations on successful application of image, brand, and reputation for development of organizations, territories and individuals are submitted.