Browsing by Author "Федик, В. В."
Now showing 1 - 9 of 9
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аналіз кінематики модифікованого опорно-поворотного пристрою автокранів(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Малащенко, В. О.; Гелетій, В. М.; Федик, В. В.Наведено будову, принцип роботи та проведено аналіз кінематики проковзуваня торцевих поверхонь дотику роликів з біговими доріжками сусідніх роликів. Подані аналітичні вирази шуканих кінематичних параметрів дають змогу оцінити зменшення тертя між елементами опорно-поворотного пристрою за рахунок проведення модифікації торців робочих роликів. Analysis of kinematics of sliding of butt-end surfaces of rollers’ touch with the racecourses of adjacent rollers has been conducted and its structure and principle of work are laid out. Presented analytical expressions of the sought kinematic parameters allow us to estimate the friction diminishing between the elements of support-rotating device by the realization of modification of butt ends of working rollers.Item Аналіз кінематичних залежностей опорно-поворотного пристрою автокранів(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Малащенко, В. О.; Гелетій, В. М.; Федик, В. В.Проведено аналіз кінематичних залежностей в опорно-поворотному пристрої автокранів. Визначено параметри геометричного ковзання між роликами та поверхнями бігових доріжок кочення. The analysis of kinematics dependences is couducted in опорно-barterner of truck cranes. The parameters of the geometrical sliding are certain between rollers and surfaces of lateral receways.Item Досідження контактної взаємодії елементіва опорно поворотних пристроїв автокранів і розроблення конструктивних і технологічних заходів підвищення їх несучої здатності(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Гелетій, В. М.; Новіцький, Я. М.; Федик, В. В.Item Комп’ютерне моделювання контактної взаємодії елементів опорно-поворотного пристрою автокранів(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Гелетій, В. М.; Новіцький, Я. М.; Федик, В. В.Проаналізовано контактну взаємодію елементів опорно-поворотного пристрою автокранів. Проведені дослідження дають необхідну інформацію для адекватного кінцево-елементного моделювання контактної взаємодії елементів опорно-поворотних пристроїв автокранів і дослідження впливу деяких геометричних параметрів на їхню несучу здатність. The analysis of contact of elements of turning support of truck cranes is conducted. The conducted researches give necessary information for the adequate finite-elements design of contact of elements of turning support of truck cranes. Influence of geometrical parameters is investigated on their bearing strength.Item Комп’ютерне моделювання напружено-деформованого стану елементів опорно-поворотного пристрою автокранів(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Гелетій, В. М.; Новіцький, Я.М.; Федик, В. В.Проведено аналіз напружено-деформованого стану елементів опорно-поворотного пристрою автокранів. Дослідження дають необхідну інформацію для адекватного скінченноелементного моделювання як контактної взаємодії роликів, так і деформацій кілець опорно-поворотних пристроїв автокранів і дослідження впливу ряду геометричних параметрів на їх несучу здатність. The analysis of contact of elements of turning support of truck cranes is conducted. The conducted researches give necessary information for the adequate finite-elements design of contact of elements of turning support of truck cranes. Influence of geometrical parameters is investigated on their bearing strength.Item Комп’ютерне моделювання напружено-деформованого стану елементів опорно-поворотного пристрою автокранів з модифікованими роликами(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Гелетій, В. М.; Новіцький, Я. М.; Федик, В. В.Проаналізовано напружено-деформований стан елементів опорно-поворотного пристрою автокранів. Проведені дослідження дають необхідну інформацію для адекватного кінцево-елементного моделювання і контактної взаємодії модифікованих роликів, і деформацій кілець опорно-поворотних пристроїв автокранів та дослідження впливу низки геометричних параметрів на їхню несучу здатність. The analysis of contact of elements of turning support of truck cranes is conducted. The conducted researches give necessary information for the adequate finite-elements design of contact of elements of turning support of truck cranes. Influence of geometrical parameters is investigated on their bearing strength.Item Комп’ютерне моделювання наружено-деформованого стану модифікованого ролика опорно-поворотного пристрою автокранів(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Гелетій, В. М.; Новіцький, Я. М.; Федик, В. В.Проведено аналіз контактної взаємодії елементів опорно-поворотного пристрою автокранів. Проведені дослідження дають необхідну інформацію для адекватного кінцево-елементного моделювання контактної взаємодії елементів опорно-поворотних пристроїв автокранів і дослідження впливу геометричних параметрів модифікованих роликів на їх несучу здатність. The analysis of the contact of the modified elements of turning support of truck cranes has been conducted. The conducted research gives the necessary information for the adequate finite-element modeling of the contact of elements of turning support of truck cranes. The influence of geometrical parameters of the modified rollers on their bearing strength is investigated.Item Розроблення конструктивних і технологічних заходів підвищення несучої здатності опорно-поворотних пристроїв автокранів(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Гелетій, В. М.; Новіцький, Я. М.; Федик, В. В.Item Спроможність оптимізації величини сили затягування болтових з’єднань опорно-поворотного пристрою автокранів(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Сологуб, Б. В.; Федик, В. В.Наведено будову та принцип роботи нової конструкції обмежувача обертального моменту для здійснення складання опорно-поворотного пристрою автокранів з оптимальною рівномірністю затягування гайок болтових з’єднань. The structure and principle of work of new construction of terminator of rotatory moment are brought for realization of stowage of support rotary device of truck cranes with optimal evenness of tightening of nuts of screw-bolt connections.