Browsing by Author "Христофор, О. В."
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Застосування маркетингового аналізу як висхідний етап конкурентної боротьби(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Христофор, О. В.; Мельник, Т. С.; Сіренко, С. О.Досліджено сучасний стан розвитку маркетингової та інформаційно-рекламної діяльності у пасажирському господарстві на залізничному транспорті, здійснено SWOT-аналіз факторів маркетингового середовища Укрзалізниці, обґрунтовано вибір маркетингової стратегії організації та визначено шляхи досягнення її стратегічних цілей поєднанням виявлених факторів впливу на її діяльність. In the article explored modern development of marketing, informative and publicity activity status in a passenger economy on a railway transport, the SWOT-analysis of factors of marketing environment of the Ukrainian railway, is motivated choice of marketing strategy of organization and certainly ways of achieving its strategic aims, is conducted by combination of found out the factors of influence on its activity.Item Маркетингове забезпечення введення нової послуги на пасажирському залізничному транспорті(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Мельник, Т. С.; Христофор, О. В.Виконано маркетингове дослідження умов введення нової послуги у сфері сервісного обслуговування пасажирів на залізничному транспорті, визначено організаційні аспекти її забезпечення на базі застосування логістичних принципів управління потоковими процесами. Marketing study of the conditions of the introduction new facilities is organized In article in sphere of the servicing on rail-freight traffics, are determined organizing aspects of her(its) provision on the base of the use of logistic principle of management stream process.Item Обґрунтування необхідності оптимізації сервісу в умовах маркетингової орієнтації(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Мельник, Т. С.; Христофор, О. В.Обґрунтовано важливість розвитку інфраструктури залізничного транспорту у сфері пасажирських перевезень. Узагальнено результати маркетингових досліджень рівня сервісного обслуговування пасажирів залізничного транспорту на прикладі найбільш затребуваної супроводжувальної послуги. Описано навчання покупця та створення конкурентної переваги. Запропоновано комплекс заходів щодо розв’язання задачі просування на ринку послуги з низькою споживчою цінністю. Importance of the development of the infrastructure of the rail-freight traffic in sphere of passenger transportation. The Generalised results of the marketing studies level service passenger rail-freight traffic on example the most requiring accompanying facilities. The Described process of the learning the buyer and creation competitive advantage. The Offered complex action on decision of the problem of the advancement on the market facilities with low consumer value.Item Організаційні основи впровадження прогресивних форм обслуговування пасажирів залізничного транспорту(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Христофор, О. В.; Мельник, Т. С.Розглянуто один з напрямків розв’язання завдання посилення конкурентоспроможності залізничного пасажирського транспорту, підвищення якості обслуговування пасажирів на ньому - впровадженню прогресивної форми розрахунків за послуги. Наведено рекомендації стосовно організації нової форми зацікавлення пасажирів у збільшенні споживання сервісних послуг залізниці та розрахунків за них. The Article is dedicated to one of the directions of the decision of the problem of the reinforcement to competitiveness of the railway passenger transport, increasing quality of service passenger on him - an introducing the progressive form calculation for facilities. The Tax to recommendations for organizations of the new form of the stimulation passenger to increase the consumption of the services of the railway and calculation for them.