Browsing by Author "Хрущ, Я. Т."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Сучасний маркетинг на ринку електронно-обчислювальних машин(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Хрущ, Я. Т.Розглянуто сучасний підхід до маркетингу, його застосування на ринку електронно-обчислювальних машин; поняття цілісного (холістичного) маркетингу і його чотирьох складових. Здійснено огляд ринку інформаційних технологій та ринку електронно-обчислювальних машин як одної з його частин. Проаналізовано діяльність компаній, які займаються інформаційними технологіями, а зокрема виробництвом електронно-обчислювальних машин. In the article modern approach to marketing is considered, his application at the market of computers. Examined concept integral marketing, and him four constituents. The review of market of IT is conducted, and the COMPUTER market as one of his parts. The analysis of activity of companies which are engaged in technologies of informations is conducted, and in particular by the production of computers.Item Ціни і сутність цінового регулювання (на прикладі ринку продовольчих товарів Львівської області)(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Хрущ, Я. Т.