Browsing by Author "Чупило, І. В."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Електроприводи основних механізмів бурової установки за схемою асинхронного вентильного каскаду(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Винницький, В. М.; Лонкевич, Є. С.; Чупило, І. В.Застосовано регулювання швидкості асинхронного двигуна з фазним ротором з рекуперацією енергії ковзання для електроприводів бурової установки з насосами та лебідкою. При високій швидкості потужність ковзання, що віддається в мережу живлення, зменшується, і тому потужність перетворювача запропоновано в 2-5 разів меншою від номінальної потужності двигуна. Жодна інша система регулювання швидкості не може забезпечити таких результатів. Speed control of an asynchronous motor by recovery of rotor energy can apply itself to many problems concerning drives at variable speed ( drilling installations with the pumps and the winch, ventilators, compressors, etc...). At a high speed the slip power recovered to the network supply decreases and the power of the conwert system may be 2-5 or more times lower than the nominal power of the motor. No else speed control system can obtain such a results.Item Система двозонного керування безредукторним тяговим електроприводом низькопідлогового трамваю(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Щур, І. З.; Чупило, І. В.; Павлів, Ю. В.Наведено систему двозонного керування безредукторним електроприводом на базі багатополюсної синхронної машини з постійними магнітами (СМПМ) для низько-підлогового трамваю. Особливістю системи є застосування гібридного спостерігача кутового положення ротора, який відтворює цей кут, а також кутову швидкість машини за сигналами трьох дискретних давачів Холла. У пакеті MATLAB/Simulink створено комп’ютерну модель системи та досліджено її роботу в широкому діапазоні регулюванняшвидкості. The paper presents two-zone control system of gearless electric drive based on a multipolar synchronous motor with permanent magnets (PMSM) for low-floor tram. The feature of the system is the use of hybrid observer of angular position of the rotor, which displays this angle and the angular velocity of the machine using the signals of three discrete Hall sensors. In the MATLAB/Simulink a computer model of the system was created and research its operation in a wide range of speed control.