Browsing by Author "Bilogriva, A. M."
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Електронна комерція як інструмент забезпечення безперервності бізнесу в умовах пандемії COVID-19(Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Селюченко, Н. Є.; Білогрива, А. М.; Seliuchenko, N. Y.; Bilogriva, A. M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityПроаналізовано негативні наслідки впливу пандемії COVID-19 на бізнес у світі та в Україні. Охарактеризовано тенденції посилення процесів цифрової трансформації бізнесу. Оцінено бізнес-процес електронної комерції ТОВ «СОЛМАР» як одного з лідерів у сфері виробництва та продажу базового жіночого одягу. Оцінено фінансово-економічний стан підприємства у 2017–2020 рр. за низкою показників. Обчислено таксономічний показник рівня розвитку, на основі якого зроблено висновок про те, що електронна комерція дала можливість підприємству утримати свої бізнес-позиції в умовах пандемії.