Browsing by Author "Duma, O. I."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Екосистема стартапів в Європі: кращі практики та уроки для України(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Дума, О. І.; Завтура, К. О.; Duma, O. I.; Zavtura, K. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityДосліджено європейський досвід у розвитку екосистем стартапів. Проаналізовано структурні компоненти екосистеми стартапів, визначено їхню роль у функціонуванні системи та взаємозв’язки. Описано функціонування екосистем стартапів Великої Британії, Естонії, Німеччини, Швейцарії, Швеції та Фінляндії. Виявлено основні фактори успішного функціонування екосистеми стартапів. Систематизовано проаналізовано європейський досвід й обґрунтовано можливості та доцільність його використання в розвитку української екосистеми стартапів. Досліджено можливі напрями застосування європейського досвіду розвитку екосистем стартапів в Україні. Запропоновано три основних кроки для посилення розвитку української екосистеми стартапів на основі європейського досвіду та в умовах проходження Україною шляху до інтеграції із Європейським Союзом.Item Новітні технології маркетингових досліджень та аналізу ринку(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Дума, О. І.; Мельник, М. С.; Duma, O. I.; Melnyk, M. S.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityНа сучасному етапі все актуальнішими для успішності підприємств стають маркетингові дослідження. Проведення маркетингових досліджень знижує ризик прийняття неправильних рішень під час аналізу та розроблення маркетингових стратегій, планування і контролю маркетингової діяльності. Наведено огляд виникнення маркетингових досліджень, досліджено новітні методи маркетингових досліджень, їхні переваги та недоліки, можливість їх використання на різних етапах маркетингової діяльності. Систематизовано наукові підходи до трактування понять “маркетингові дослідження”, “методи маркетингових досліджень”. Проаналізовано новітні методи маркетингових досліджень, які передбачають широке використання AI (штучний інтелект), Big Data, ML, TRI*M. Проаналізовано також реалізацію методів маркетингових досліджень на основі Big Data, AI, ML, кейси із використанням новітніх методів маркетингових досліджень.Item Скандинавська модель трансферу технологій: досвід та особливості(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Дума, О. І.; Duma, O. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityНаведено результати дослідження особливостей Скандинавської моделі трансферу технологій, яка продемонструвала свою ефективність у Норвегії, Швеції та Фінляндії. Описано результати функціонування трансферу технологій в інноваційній екосистемі цих країн, через їх місце у міжнародних рейтингах інновацій. Для оцінювання результативності функціонування трансферу технологій запропоновано застосовувати шести критерійну шкалу, яка містить: індекс розвитку людського потенціалу, глобальний індекс знань, рейтинг легкості ведення бізнесу, глобальний індекс інновацій, глобальний індекс конкурентоспроможності та індекс захисту прав власності. Проаналізовано особливості функціонування механізмів трансферу технологій у Норвегії, Швеції та Фінляндії. Визначено особливості цих субмоделей, які визначають їхню ефективність, а, з іншого боку, можуть і мають бути залучені в українську практику трансферу технологій