Browsing by Author "Galyanchuk, Igor"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Mathematical modelling of heat transfer system of convective heating surfaces of TPP-210A steam boiler(Видавництво Львівської політехніки, 2021-06-01) Галянчук, Ігор; Кравець, Тарас; Galyanchuk, Igor; Kravets, Taras; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозроблено математичну модель та відповідну структурну схему конвективних поверхонь нагрівання парового котла ТПП-210А у вигляді системи взаємозв’язаних теплообмінників. Поєднані між собою конвективні поверхні нагрівання розглянуто як конвективну теплопередавальну систему парового котла. Отримані результати модел ювання конвективної теплопередавальної системи дозволяють виконувати режимні розрахунки залежності температурного і теплового режиму поверхонь нагрівання від зміни вхідних температур теплоносіїв, відносних змін витрати теплоносіїв, а також площі поверхонь нагрівання. Таку математичну модель доцільно застосовувати для виявлення можливих удосконалень конвективної теплопередавальної системи, а також для визначення наслідків внесених змін у теплопередавальну систему на основі відомих тільки вхідних та вихідних температур теплоносіїв у початковому режимі.Item Prediction of thermophysical characteristics of fuel rods based on calculations(Видавництво Львівської політехніки, 2021-06-01) Лис, Степан; Галянчук, Ігор; Коваленко, Тетяна; Lys, Stepan; Galyanchuk, Igor; Kovalenko, Tetiana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityПроаналізовано умови експлуатації та розрахунки теплофізичних характеристик твелів ВВЕР-1000 у чотирирічному паливному циклі для уніфікованої активної зони. Подано короткий опис моделей розрахунку газовиділення, тиску газів під оболонкою твелів, розпухання і теплопровідності палива, провідності зазору “паливо – оболонка”. Теплофізичний стан твелів у активній зоні реактора є одним із основних факторів, що визначають їхню працездатність. Напружено-деформований стан оболонок твелів у проєктних режимах експлуатації тісно пов’язаний із рівнем температур у паливі, розпуханням, газовиділенням із паливних таблеток і характером їх зміни упродовж кампанії та під час перехідних режимів. Крім того, вивчення цих параметрів є самостійною метою досліджень, оскільки їх граничні значення регламентовано системою проєктних критеріїв. У роботі подано результати розрахункового моделювання теплофізичного стану твелів сучасної конструкції в умовах чотирирічної експлуатації в активній зоні реактора ВВЕР-1000.