Browsing by Author "Hadrian, Piotr"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item The possibilities of using audit as a tool of marketing control: the case of a Polish and Ukrainian company(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Хадріан, П.; Стець, О.; Hadrian, Piotr; Stets, Oksana; Краківський економічний університет; Національний університет “Львівська політехніка”; Cracow university of economics; Lviv Polytechnic National UniversityСтаття присвячена питанням маркетингового контролю. Мета – показати на основі проаналізованих підприємств можливості фактичного використання маркетингового аудиту як інструменту стратегічного контролю маркетингу. В якості відправної точки для висновків було зроблено посилання на обговорення в літературі поглядів про маркетинговий аудит (їх можна розглядати як моделі концептуального, структурного або процесного характеру) та внутрішній аудит. Як приклад можливості належної практики використання аудиту в управлінні бізнесом маркетингова компанія описує діяльність, яка здійснюється в Польщі (Grupa Azoty SA) та Україні (ПрАТ “Тернопільський молокозавод”). Дієва система контролю визнана одним із гарантів ефективності управлінських завдань, які виконуються як частина кожної функції в організації, в т. ч. маркетингової. Контроль маркетингу вказує на різний ступінь використання, ефективності й результативності, тим самим визначаючи необхідність розподілу ресурсів, підключення різних видів діяльності, змінюючи обсяг та інтенсивність діяльності, стаючи таким чином одним з ключових факторів, що визначають рівень ефективності управління маркетингом. Це викликає інтерес до цього питання як теоретично, так і практично. Потреба та важливість, підкреслені в публікаціях по управлінню маркетингом, проведенню стратегічного контролю, спонукало авторів провести дослідження, присвячені використанню маркетингового аудиту на практиці – один зі значних інструментів для цього – рівень контролю. Основна мета дослідження – представити практику використання аудиту в маркетинговому контролі на прикладі двох компаній – Grupa Azoty SA та ПрАТ “Тернопільський молокозавод”. Дослідження базується на теоретичних концепціях використання аудиту маркетингу, який можна трактувати як модельний погляд (хоча безпосередньо, ці пропозиції їх автори не розглядали як моделі). Для того, щоб описати ці концепції, базувалися на методі систематичного аналізу наукових баз даних Scopus, Web of Science та Ebsco.