Browsing by Author "Hryhorenko, O. M."
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Електронна комерція В2С: розвиток у Східній Європі, ризики та ефект інституціонального витіснення(Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) П’ятницька, Г. Т.; Григоренко, О. М.; Piatnytska, G. T.; Hryhorenko, O. M.; Київський національний торговельно-економічний університет; Kyiv National University of Trade and EconomicsВизначено сутність поняття “електронна комерція”. Наведено історичні етапи розвитку електронної комерції на ринку. Порівняно системи електронної комерції бізнес-до-споживача (В2С) із системами В2В та В2G. Ідентифіковано вигоди від електронної комерції з позиції різних груп стейкхолдерів. Проаналізовано основні тенденції розвитку електронної комерції В2С у країнах Східної Європи з акцентом уваги на Україні. Виявлено та обгрунтовано ризики, що може спричинити розвиток електронної комерції В2С. Охарактеризовано прояв ефекту інституціонального витіснення внаслідок зростання ринку електронної комерції В2С.