Browsing by Author "Ivanov, Vadym Bohdanovych"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Інтелектуальна інформаційна система аналізу структурно-логічних схем освітніх програм(Національний університет "Львівська політехніка", 2020) Іванов, Вадим Богданович; Ivanov, Vadym Bohdanovych; Литвин, Василь Володимирович; Національний університет "Львівська політехніка"Іванов В.Б., Литвин В.В. (керівник). Інтелектуальна інформаційна система аналізу структурно-логічних схем освітніх програм. Магістерська кваліфікаційна робота. - Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2021. Розширена анотація. Ця магістерська кваліфікаційна робота присвячена розробці інтелектуальної інформаційної системи аналізу структурно-логічних схем освітніх програм для досягнення високої продуктивності освіти, формування освітніх програм та їх аналізу за допомогою струтурно-логічних схем. Робота забезпечує вивчення та практичне використання обробки та зберігання даних, призначених для роботи різних користувачів, створення стійкого до помилок та швидкодоступного сервісу надання послуг. Головною метою було проектування та розробка системи, щоб дозволити її користувачам створювати, редагувати, аналізувати та вдосконалювати освітні програми. Вирішення проблеми створення та аналізу освітніх програм є особливо актуальним і потребує задоволення зростаючого попиту з боку викладачів, студентів та керівників закладів вищої освіти для отримати цілісного бачення змісту освітніх послуг за певною освітньою програмою. Розробка освітньої програми часто починається з визначення студентами потреб викладачів за підтримки адміністрації. Або іноді адміністративні або галузеві партнери можуть подати запит чи ідею щодо програми на факультет. Незалежно від джерела походження, програми розробляються на основі заявлених результатів навчання студентів, що визначаються викладачами в консультації зі студентами, адміністраторами, консультативними радами та іншими зацікавленими сторонами. Курси розроблені для включення до програм відповідно до результатів навчання студентів програми, які підтримують кінцеві цілі студентів, включаючи, але не обмежуючись можливостями працевлаштування та перекладу, і призначені для своєчасного надання відповідних інструкцій. Запропонована інформаційна система покликана визначати взаємозалежності між дисциплінами відповідної спеціальності в різні семестри їх вивчення, можливість зміни інформаційного контенту дисципліни відповідно до розвитку галузі. Інформаційна система генеруватиме пропозиції щодо інформаційного наповнення дисциплін відповідно до зміни самих навчальних планів. Технології візуалізації повинні використовуватися в інформаційній системі на доступному рівні, зрозумілому користувачу, не залежно від його компетентностей в даній предметній області. Проектування чогось нового завжди містить в собі аналіз існуючого, тому єдина система з єдиною базою даних дасть можливість аналізу існуючих програм, їх преваг та недоліків. Формування освітніх програм з допомогою системи, яка включає в себе візуальну складову системи значно полегшує сприйняття проміжного розельтату формування проекту освітньої програми. Наявність візуальної складової є дуже зручною частиною системи, яка полегшує сприйняття освітньої програми не тільки проектувальником, а й людиною, яко просто хоче переглянути курс. Для програмної реалізації обрано архітектуру клієнт-сервер, то було визначено технічні характеристики серверної та клієнтської частини. Для написання серверної частини було обрано платформу.Net Core із використанням ORM Entity Framework Core, вирішено застосовувати асинхронне програмування. MS SQL Server було обрано, як сервер БД, оскільки для проектованої системи підходить реляційна БД. Для написання клієнтської частини обрано один із найпопулярніших на це час фреймворків Angular, який викристовує мову TypeScript разом із різними бібліотеками Observable та RxJS. Сама ж взаємодія між клієнтом та сервер буде здійснюватись за допомогою протоколу HTTP. Об’єктом дослідження є процес створення та аналізу структурно-логічних схем освітніх програм. Предметом досліджень є методи та засоби, що застосовуються для створення та аналізу структурно-логічних схем освітніх програм. Метою дослідження є демонстрація та аналіз функціональних можливостей системи аналізу структурно-логічних схем освітніх програм. Провівши системний аналіз інтелектуальної сиситеми аналізу структурно-логічних схем освітніх програм, було визначено генеральну мету системи, її аспекти та критерії оцінки. Після побудови дерева цілей було використано метод аналізу ієрархій для визначення типу системи, після застосування цього методу було визначено, що система є інформаційно-керівною. Після цього була побудована ієрархіє задач проектованої системи. Розроблена система охоплює всі основні потреби своїх користувачів, щоб вони могли формувати, проектувати, редагувати та аналізувати освіти освітні програми. Підтвердження концепції системи із закінченим життєвим циклом розробки ІТ-проектів є результатом цієї магістерської кваліфікаційної роботи.