Browsing by Author "Kharchyshyn, Bohdan"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Physical Modeling of Power Unit in Power Plant with Auxiliary Transformer(Lviv Politechnic Publishing House, 2019-02-26) Лисяк, Георгій; Пастух, Олена; Харчишин, Богдан; Lysiak, Heorhiy; Pastukh, Olena; Kharchyshyn, Bohdan; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityПоказано варіант схеми першого ступеня трансформації системи живлення власних потреб енергоблоку (ЕБ). Електропостачання приймачів власних потреб здійснюється від генератора через робочий та додатковий робочий трансформатори власних потреб (ДРТВП). Спосіб увімкнення ДРТВП забезпечує його роботу в режимі джерела заданого навантаженням ЕБ струму. Проведено експерименти на статичній фізичній моделі фрагмента схеми системи живлення власних потреб із ДРТВП. Підтверджено, що її природні властивості, на відміну від традиційних схем, забезпечують під час нормальних режимів, режимів зовнішніх коротких замикань рівень напруги на шинах власних потреб, достатній для надійної роботи їх електроприймачів. Доведено можливість ефективного проведення досліджень зі застосуванням відповідних математичних і цифрових моделей, підтверджено високу адекватність одержуваних результатів.Item Reduction of force ripples in linear motors(Publishing House of Lviv Polytechnic National University, 2014) Kharchyshyn, Bohdan; Khai, Mykhailo; Moroz, VolodymyrThe influence ofhigher field harmonics of permanent magnets, and asymmetry of flux linkages according to the phase shift on the value of force ripples in linear motors is studied. The solution to this problem is based on a higher field harmonics analysis in the active zone of a two-phase permanent-magnet cylindrical linear motor. The laws of gate current variation due to the position of the slider, which allows the compensation of these ripples, are established. Досліджено вплив вищих гармонік поля постійних магнітів та несиметрії потокозчеплень за фазовим зсувом на величину пульсації зусилля лінійного двигуна. Вирішення цієї проблеми грунтується на аналізі вищх гармонік магнітного поля в активній зоні двофазного лінійного двигуна з постійними магнітами. Встановлено закони зміни струмів керування від положення повзуна, що дає змогу компенсувати ці пульсації.