Browsing by Author "Korendiy, V."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Mathematical model of dynamic processes during friction hardening of flat surfaces(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Gurey, V.; Korendiy, V.; Dmyterko, P.Представлена математична модель динамічних процесів, які виникають у разі фрикційного зміцнення плоских поверхонь деталей машин з використанням інструмента з нарізаними поперечними пазами на його робочій частині. The mathematical model of dynamic processes which arise during frictional hardening of the flat surfaces of machine parts using the tool with transverse grooves cut into the working surface is presented.Item Моделювання та аналіз руху мобільної роботомеханічної системи з крокуючими рушіями(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Корендій, В. М.; Качур, О. Ю.; Korendiy, V.; Kachur, O.; Національний університет “Львівська політехніка”Здійснено структурно-кінематичний аналіз шарнірно-важільного механізму крокування, побудованого на основі лямбда-механізму Чебишева. Виведено аналітичні залежності координат точки шарніра кріплення опорного важеля від геометричних параметрів механізму та кута повороту кривошипа. З метою забезпечення необхідної довжини кроку та висоти підйому опорної стопи розраховано геометричні параметри крокуючого механізму. Проаналізовано кінематику руху опорної стопи на основі виведених аналітичних залежностей та з використанням побудованих у програмному продукті SolidWorks твердотільної й імітаційної моделей крокуючої машини. За результатами моделювання зроблено висновки, що фаза контакту стопи з опорною поверхнею повністю забезпечує попередньо задану довжину кроку – 370 мм, а фаза перенесення стопи – необхідну висоту її підйому – 70 мм. На основі кінематичних параметрів руху опорної стопи зроблено висновок, що у фазі контакту стопи з опорною поверхнею відбувається вертикальне “просідання” корпусу машини на стадії одного кроку приблизно на 2 мм, що спричинятиме втрати енергії на періодичне підніманняопускання корпусу. Також спостерігається істотна зміна горизонтального і вертикального пришвидшень корпусу на етапі одного кроку, що спричиняє виникнення значних динамічних навантажень на опорні вузли машини, та, відповідно, втрати енергії на періодичне розганяння-гальмування корпусу під час крокування.Item Формування математичних моделей три- і чотиримасових коливних систем вібровикінчувальних верстатів(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Гаврильченко, О. В.; Корендій, В. М.; Захаров, В. М.; Havrylchenko, O.; Korendiy, V.; Zakharov, V.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто конструктивні та функціональні особливості вібровикінчувальних верстатів. Побудовано розрахункові схеми коливних систем верстата у режимі правки “притир по притиру та в процесі притирання деталей. Сформовано відповідні математичні моделі руху три- і чотиримасової коливних систем верстата. Виведено аналітичні залежності амплітудних значень відхилень коливних мас.