Browsing by Author "Kushchenko, V."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Analysis of the fatigue strength of resting nodes of multiple-rope friction pulleys of a framed shaft headgear(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Кущенко, В. М.; Нечитайло, О. Є.; Kushchenko, V.; Nechitailo, A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Національний технічний університет “Дніпровська політехніка”; Lviv Polytechnic National University; National TU Dnipro PolytechnicУкісні шахтні копри є найвідповідальнішими спорудами шахтної поверхні. На поточний момент гірничодобувної галузі спостерігається збільшення глибини шахтних стволів до 1200... 1300 м, що призводить до збільшення висоти укісних копрів до 60–70 м, а також до зростання динамічних навантажень. У зв’язку з цим, для гарантування безпеки конструкцій шахтних копрів необхідне уточнення наявних інженерних методик розрахунку шахтних укісних копрів. У роботі наведено результати теоретичних, експериментальних досліджень авторів, а саме – математичне моделювання напруженодеформованого стану вузлів опирання напрямних шківів конструкцій рамних шахтних копрів. За математичного моделювання встановлено: закономірності розподілу місцевих напружень; характеристики динамічних напружень для перевірки втомної міцності підшківних конструкцій; оцінено ресурс вузлів обпирання напрямних шківів за втомною міцністю. Проаналізовано втомну міцність конструкцій рамного шахтного копра багатоканатною підйомної установки, зокрема, вузлів обпирання напрямних шківів. Аналіз проводився на розрахунковій моделі, що складається з плоских і просторових скінченних елементів реалізованої в середовищі програмного комплексу “Ansys Workbrench 14.0”. У результаті численних експериментів у підшківних рамах полушатрового копра отримані: закономірності розподілу місцевих напружень під опорними підшипниками напрямних шківів, встановлені параметри напруженого стану при зміні технологічних і конструктивних чинників; встановлені характерні області змінних напружень; виконаний аналіз напружено-деформованого стану за дії динамічних навантажень; визначені характеристики циклів динамічних напружень. За характеристиками циклів виконані перевірки втомної міцності за трьома методиками: СНиП II-23-81 * (п.9.2 *), ДБН В.2.6-163 (п. 1.11.2) і EN1993-1-9-2009 (п. 8). Загалом отримані результати є основою для вдосконалення інженерних методик розрахунку сталевих конструкцій шахтних укісних копрів.Item Методика моделювання напружено-деформованого стану вузлів жорсткого з’єднання трубобетонної колони з монолітним залізобетонним перекриттям(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Кущенко, В. М.; Галущак, Ю. Г.; Kushchenko, V.; Halushchak, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозроблено методику моделювання напружено-деформованого стану вузлів жорсткого з’єднання трубобетонної колони з монолітним залізобетонним перекриттям. Моделювання проводили в програмному комплексі Femap (NX Nastran) на основі геометричних моделей, створених у графічному середовищі Autocad. Крайові умови навантаження вузла на основі моделі 40-поверхового будинку з кроком колон 6х6 м змодельовано в програмному комплексі ЛІРА. В результаті проведеного моделювання вузла з’єднання трубобетонної колони та монолітного залізобетонного перекриття отримано графіки розподілу напружень та деформацій, що дало змогу визначити умови роботи елементів вузла та зони концентрації напружень. Результати аналізу напружень за скінченно-елементною моделлю дали змогу покращити вузол завдяки створенню зовнішніх ребер, що знизили концентрації напружень у вузлі. За результатами моделювання вузла бетонне ядро трубобетонної колони включається в роботу колони на стиск і приймає на себе від 55 до 60 % навантаження.Item Нова конструктивна форма жорсткого з’єднання монолітного залізобетонного перекриття з трубобетонною колоною(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Кущенко, В. М.; Галущак, Ю. Г.; Kushchenko, V.; Halushchak, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра будівельних конструкцій та мостів; Lviv Polytechnic National University, Department of building construction and bridgesЗапропоновано нову конструктивну форму жорсткого з’єднання трубобетонної колони з монолітним залізобетонним перекриттям, яке створюється за рахунок використання сталевого елемента жорсткості, що складається з вертикальних сталевих пластин, що перетинають бетонне ядро колони і з’єднані з сталевою трубою зварними швами. Для забезпечення жорсткого з’єднання з трубобетонною колоною, конструкція перекриття містить сталеве полосове зовнішнє армування. Порівняльне чисельне моделювання напружено-деформованого стану конструкцій залізобетонного монолітного перекриття з різними умовами з’єднання з трубобетоною колоною, та наявністю зовнішнього сталевого полосового армування, показало ефективність запропонованого конструктивного рішення.