Browsing by Author "Petryshyn, N."
Now showing 1 - 5 of 5
- Results Per Page
- Sort Options
Item The analyses of marketing strategies for innovations(Lviv Polytechnic National University, 2014) Kharchuk, V.; Kendzor, I.; Petryshyn, N.Nowadays, innovations are necessary conditions for enterprise sustainable development. Moreover marketing strategy is the crucial element of ensures diffusion of innovation. The purpose of marketing strategy is to conduct market analyze, segment the market, develop marketing approach, right product portfolio and finally marketing plan. This article highlights the comprehensive role of marketing strategies for innovations. The results show, that marketing analyze for marketing strategy enables enterprises to go beyond the solely understanding of customer needs, thus enabling them to develop unexpected innovations. Marketing strategies also help companies to overcome barriers, associated with innovation commercialization. At the same time innovations can be a trigger for new marketing methods and instruments.Item Концептуальні засади здійснення медіації при реалізації зовнішньоекономічних контрактів(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Бортнікова, М. Г.; Петришин, Н. Я.; Чиркова, Ю. Л.; Чушак-Голобородько, А. М.; Bortnikova, M.; Petryshyn, N.; Chyrkova, Yu.; Chushak-Holoborodko, A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті розкрито особливості здійснення медіації в Україні. Висвітлено підходи до визначення сутності поняття “медіація”. Виокремлено та систематизовано основні принципи здійснення медіації при реалізації зовнішньоекономічних контрактів. Сформовано комплексну типологію видів медіації за сукупністю характерних ознак. Побудовано технологію здійснення медіації при реалізації зовнішньоекономічних контрактів. Охарактеризовано основні функції медіації. Наведено переваги та можливості для України від впровадження інституту медіації в практику вирішення суперечок в умовах здійснення зовнішньоекономічної діяльності.Item Особливості класифікації та використання заходів нетарифного регулювання(Видавництво Львівської політехніки) Подра, О. П.; Петришин, Н. Я.; Ноджак, Л. С.; Podra, O.; Petryshyn, N.; Nodzhak, L.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityДосліджено особливості класифікації та використання заходів нетарифного регулювання. Встановлено, що єдиної прийнятої у всьому світі класифікації заходів нетарифного регулювання поки що не вироблено, а найпопулярнішими та найчастіше використовуваними є класифікації, розроблені Світовою організацією торгівлі (СОТ), Міжнародною конференцією з торгівлі та розвитку ООН (ЮНКТАД), Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Тарифною комісією США. Встановлено, що найчастіше використовується класифікація заходів нетарифного регулювання ЮНКДАТ 2012, згідно із якою нетарифні заходи згруповано за трьома укрупненими напрямами: технічні заходи, пов’язані з імпортом; нетехнічні заходи, пов’язані з імпортом; заходи в галузі експорту. Досліджено динаміку чинних заходів нетарифного регулювання в Україні та світі.Item Особливості реформування системи технічного регулювання в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Бортнікова, М. Г.; Руда, М. В.; Петришин, Н. Я.; Bortnikova, M.; Ruda, M.; Petryshyn, N.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityВикладено результати дослідження системи технічного регулювання в Україні та окреслено найважливіші напрями її реформування. З огляду на перспективи зростання експорту української продукції на ринки ЄС охарактеризовано особливості гармонізації українських стандартів відповідно до європейських норм. Розглянуто основні складові системи технічного регулювання, зокрема: метрологію, стандартизацію та оцінку відповідності. Наведено переваги та можливості для України у результаті впровадження так званого “промислового безвізу” із Європейським Союзом.Item Фінансове планування імпортних операцій у ПП “Арт-Енерго”(Видавництво Львівської політехніки) Двуліт, З. П.; Петришин, Н. Я.; Харчук, Т. В.; Dvulit, Z.; Petryshyn, N.; Kharchuk, T.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityДосліджено фінансове планування імпортних операцій ПП “Арт-Енерго”. Виявлено недосконалість технології планування постачання товарів. Показано, що умови співпраці з іноземними контрагентами прямо впливають не лише на конкурентоспроможність підприємства, а й на фінансові показники його діяльності. З’ясовано, що непаритетні умови співпраці із постачальниками можуть стати однією із причин виникнення касових розривів, що призводить до нездатності підприємства вчасно погашати власні зобов’язання, а, відтак, до неплатоспроможності. Встановлено, що маневреність оборотних коштів значно знижується у разі цілковитого авансування продукції, що і є основною умовою співпраці постачальників із ПП “Арт-Енерго”, тому виникає необхідність трансформації системи оплати. З метою підвищення ефективності технології планування постачання товарів як складової фінансового планування імпортних операцій запропоновано упровадити в діяльність підприємства систему оцінювання постачальників.