Browsing by Author "Zagirnyak, M."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Genetic synthesis of new magnetic separators structures(Publishing House of Lviv Polytechnic National University, 2011) Zagirnyak, M.; Shvedchikova, I.A necessity of the development of fundamentally new types of unconventional devices in the modern conditions of progressive increase of structural and functional variety of magnetic separators has been grounded. It has been proved that homologous series law is an important methodological instrument of genetic synthesis having the powerful heuristic potential and able to provide the directed search of new separator structures. Обгрунтовано необхідність розвитку фундаментально нових варіантів нетрадиційних конструкційних пристроїв у сучасних умовах прогресивного зростання структурної та функціональної різноманітності магнітних сепараторів. Показано, що закон однорідних рядів є важливим методологічним інструментом генетичного аналізу, що має потужний евристичний потенціал та здатен забезпечити цільовий пошук нових конструкцій сепараторів.Item Фінансові відносини у сфері вищої освіти, основані на осібній та взаємній відповідальності суб’єктів(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Загірняк, Д. М.; Кратт, О. А.; Загірняк, М. В.; Zagirniak, D.; Kratt, O.; Zagirnyak, M.; Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського; Kremenchuk Mykhailo Ostrohradskyi National UniversityВизначено інструментарій реалізації бюджетної політики держави за допомогою типізації фінансових відносин суб’єктів сфери вищої освіти. Солідарно-субсидіарний тип фінансових відносин визначає роль держави і як регулятора, і як замовника освітніх послуг. Як регулятор держава орієнтує поведінку споживачів на потреби ринку праці, а діяльність ЗВО − на фінансову автономію. Як замовник держава відповідає за фінансування ВО у вигляді держзамовлення. Солідарно-субсидіарний тип відносин держзамовника із постачальниками і споживачами освітніх послуг за допомогою інструментів, що дають змогу одночасно уникнути беззбитковості освітньої діяльності за спеціальністю і задовольнити потреби регіонального ринку праці, реалізує бюджетну політику держави у сфері вищої освіти, спрямовану на культивування індивідуальної та взаємної відповідальності суб’єктів.