Browsing by Author "Іванишин, Л. Р."
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Організація матеріально-технічного забезпечення виробництва як об’єкт логістичних рішень(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Акіншина, О. В.; Іванишин, Л. Р.; Мадрига, Г. М.Розглянуто організаційні засади матеріально-технічного забезпечення виробництва, як об’єкт логістичних рішень. This work present organizational bases of both technical and material provision of manufacturing process, as an object of logistic decisions.Item Основні напрями підвищення ефективності підприємств теплових мереж(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Акіншина, О. В.; Чучмарьова, С. Й.; Іванишин, Л. Р.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглядаються основні напрями підвищення ефективності підприємств теплових мереж, а саме зниження собівартості продукції, удосконалення управління виробництвом, зменшення втрат ресурсів, використання основних виробничих фондів. The main directions of effectiveness increasing of activity of heat network enterprises are investigated in the article, such as the production cost increasing, the production management improving, the use of main equipment of this enterprises.Item Особливості запровадження нових форм контролю раціонального формування та використання бюджетних ресурсів(Видавництво ЗУКЦ, 2012) Іванишин, Л. Р.; Мокій, С. Б.Item Підвищення ефективності системи збору інформації про конкурентів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Іванишин, Л. Р.; Чучмарьова, С. Й.; Акіншина, О. В.Конкурентне середовище, яке є частиною маркетингового середовища підприємств, повинно бути предметом самостійного вивчення і оцінки. Для цього доцільно створити спеціалізовані центри, які б характеризувались наявністю ефективної інтегральної системи збору інформації про конкурентне середовище і були б оснащені необхідним організаційно-технічним обладнанням, яке обслуговував би спеціально підготовлений персонал. Competitive environment as a part of marketing environment has to be the object of analyze and research. Information centers for gathering information about competitive environment have been created by high-qualification personal.