Browsing by Author "Буряк, П. Ю."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Застосування маркетингової інтернет-реклами у виробничо-комерційній діяльності підприємств України(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Буряк, П. Ю.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.Розглянуто сучасні способи розміщення реклами у мережі Інтернет у виробничо-комерційній діяльності підприємств України. Проведено порівняльну характеристику способів здійснення рекламної кампанії в Інтернеті, їхніх переваг та недоліків, проаналізовано обсяги витрат на Інтернет-рекламу в Україні. Запропоновано найефективніші засоби Інтернет-реклами для ефективного просування підприємств України у сфері виробничо-комерційної діяльності на перспективу. The modern methods of placing of advertising are considered in a network the Internet in produce commercial activity of enterprises of Ukraine. Comparative description of methods of realization of publicity campaign is conducted in the, their advantages and failings, the volumes of charges Internet-advertising, are analysed on in Ukraine. The most effective facilities Internet advertising of are offered for effective advancement of enterprises of Ukraine in the field of produce commercial activity on a prospect.Item Необхідність оптимізації податкової політики держави і підприємств в умовах кризи(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009) Буряк, П. Ю.Item Фактори впливу на розвиток малого підприємництва Львівщини(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001) Буряк, П. Ю.Розглянуто взаємозалежність між обсягом виручки малих підприємств Львівщини, з одного боку, і вартістю комерційного банківського кредиту та рівнем безробіття, – з іншого. Показано, що існує чітка кореляція між рівнем розвитку малого бізнесу та вартістю банківського кредиту. The dependence between a level of development of small business in Lviv region and price of commercial bank credits and level of uniployment is considered. It is shown that essential correlation exits between a level of development of small business and price of commercial bank credits.