Browsing by Author "Білущак, Тетяна Миколаївна"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Засоби опрацювання вхідної кореспонденції на підприємстві з використанням офісного пакета(Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2012) Білущак, Тетяна Миколаївна; Москалюк, Юлія ОрестівнаУ статті розглядається актуальність використання комп’ютерних засобів опрацювання офісних документів, які є результативними чинниками у підвищенні продуктивності та якості роботи працівників служби документування. Зокрема, розкривається питання доцільності використання електронної реєстрації і пропонується створення шляхом проектування бази даних для вхідної кореспонденції в установі за допомогою програмного продукту Access як раціональну та ефективну роботу з документами. В статье рассматривается актуальность компьютерных средств обработки офисных документов, который является результативным фактором в повышении производительности и качества работы сотрудников службы документирования. В частности, раскрывается вопрос целесообразности использования электронной регистрации и предлагается создание путем проектирования базы данных для входящей корреспонденции в учреждении с помощью программного продукта Access, как рациональную и эффективную работу с документами. The relevance of computer facilities while working with the office documents, which are an effective factor in improving staff productivity and quality in their work with documentation, is discussed in the article. In particular, the question of the feasibility of using electronic registration is revealed and the creation by designing a database for the incoming correspondence of the office using an Access software product, as a rational and efficient work with documents is proposed.Item Інтеграція міжнародних стандартів управління якістю у загальну систему документообігу вищого навчального закладу(Київський національний університет будівництва і архітектури, 2016) Мина, Жанна Василівна; Ярка, Уляна Борисівна; Пелещишин, Оксана Петрівна; Білущак, Тетяна МиколаївнаДосліджено використання міжнародних стандартів системи управління якістю у вищому навчальному закладі. З'ясовано, що ефективна діяльність університету з надання освітніх послуг проходить через запровадження стандартів якості ISO 9001, які дають можливість забезпечити якість вищої освіти і дозволяють удосконалювати діяльність ВНЗ, систематизувати процеси ВНЗ, які впливають на якість підготовки випускників та підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників. Показано взаємозалежність якості організації освітнього процесу та використання інформаційних технологій у всіх видах діяльності ВНЗ. Розглянуто інформаційно-документні потоки з погляду вимог до документації системи якості. Підкреслено, що для досягнення цілей у сфері якості освіти потрібна оцінка можливостей використання існуючих інформаційних систем (ІС). Також у статті представлено аналіз використання даних та функціональності ІС Національного університету «Львівська політехніка» у процесі розроблення системи управління якістю. Розглянуто використання інформаційних систем, які дозволяють упорядкувати та стандартизувати освітній процес, а також доведено, що постійне покращення якості освіти досягається за рахунок періодичного аналізу даних ІС та прийняття зважених управлінських рішень. In this paper the authors have investigated the use of international standards of quality management system in higher educational institutions. It has been found that the effective work of a university, in order to provide educational services, depends on the implementation of quality standards ISO 9001, which enable to ensure the necessary quality of higher education and can improve the activity of higher educational institutions and systematize their processes, which affect the quality of graduates training and professional development of research and teaching staff. In addition, The quality of the organization of educational process is enhanced through the use of information technology in all kinds of higher educational institution’s activities. Determined that it is appropriate to review information document flow requirements in terms of documentation quality system. Therefore, it is also necessary to consider the document-information flows in terms of requirements for quality system documentation. The paper analyzes data usage and functionality of IS at Lviv Polytechnic National University in the process of development of quality management system. The continuous improvement of the quality of education is achieved by periodic analysis of data of information systems and management decisions based on facts.