Browsing by Author "Васильців, Н. М."
Now showing 1 - 9 of 9
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аналіз критеріїв, що впливають на вибір автозаправного комплексу(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Карпій, О. П.; Васильців, Н. М.; Михайлик, Н. І.Розглянуто основні критерії, які впливають на вибір водієм автозаправної станції. Подано детальну структуру автозаправного ринку України. Проаналізовано залежність якості палива від джерела його походження. Розглянуто ціну палива, зокрема у Львівській області. Подано кількісне розташування автозаправних станцій по усіх областях України та структуру послуг, пропонованих автозаправними комплексами. In the article the basic criteria that influence the driver`s choice of the petrol station are considered. The main criteria, that drivers give maximum evaluation to, are: the quality of fuel, the price of fuel, location of the petrol complex, loyalty programs offered by petrol complexes, offered services, additional services and promotions. The detailed structure of petrol market of Ukraine is presented, where 68 % of fueling market controls ten companies, namely the group of companies Privat, which is represented on the market under such brands as Avias, Ukrtatnafta, ANP, Maveks, Sentosa Oil, Yukon and others, WOG, OKKO, AMIS, BRSM-Nafta, Shell, TNK, SunOil, Market, Tarnett. The second largest participant at the fueling market of Ukraine is a network of Ukrnafta, which belongs to the state company “Naftogaz Ukraine”. Its share is 32 % of all petrol stations` market and it is represented by such brands as: ANP, AVIS, Ukrnafta, Sentora, Maveks and others. The dependence of a petrol quality from the source of origin is analyzed, despite the fact that the fuel at the petrol complexes in Ukraine comes both from Ukraine and abroad. Domestic refineries have high project capacity and optimal territorial location, but the volumes of refining annually fall. This leads to increasing supplies from abroad, namely Russia, Belarus, Greece, Poland, Lithuania, Israel, Romania and Bulgaria. The price of petrol, in particular A-95, in the Lviv region in 2011–2016 is considered, and determined that the maximum rates in UAH equivalent of all grades of petrol were installed in early February 2015. However, given the exchange rate of the euro, there were two peak periods: the first in June and July 2012, when prices were highest at the A-95, A-98 and LPG (gas); second in March 2015 for A-92 and diesel fuel. The quantitative location of petrol stations in all regions of Ukraine as well as their geographic concentration is presented. The structure of the services offered by filling complexes is presented; this structure is formed of four elements: the root of the services – the basic petrol station that offers only refiling, additional paid services, auxiliary paid services and useful free services.Item Деталізація аспектів управління логістичними процесами на виробничому підприємстві(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Васильців, Н. М.Розглянуто проблематику реалізації логістичного завдання в аспекті управління логістичними процесами на виробничому підприємстві. Процеси перетворення потоків вантажів і пов'язаної з ними інформації вимагають вимірювання з погляду продуктивності витрат. Істотним стає формування процесів переміщення вантажів та інформації щодо видів технологій виробництва, процедур управління, устаткування, а також людської праці. Запропоновано формальний запис структури логістичної системи для виробничого підприємства нa потреби реалізації логістичного завдання, а також формування інтегрованої інформаційної системи як підсистеми логістичної системи. In the article the problem of logistics tasks realization in terms of logistic processes at manufacturing production is described. The transformation processes of goods flows and related information required measurement in terms of effectiveness of costs. Essential to this perspective is the movement of goods and information in types of work technology, procedures of management, equipment, and human labor. In the article a formal record of structure of logistics system for manufacturing enterprises to the needs of logistics tasks is proposed and proposed the formation of an integrated information system as a subsystem of logistics system.Item Логістика та ефект масштабу на ринку хлібопродуктів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Васильців, Н. М.; Якимишин, Л. Я.; Мельниченко, О. С.Досліджено перспективи трансформації хлібопекарень (хлібозаводів) регіонального масштабу у національних виробників хлібопродуктів. Окреслено напрями логістичних змін у сфері виробництва та дистрибуції хлібопродуктів. Виявлено чинники кон’юнктури на ринку хлібосировини в Україні та здійснено оцінку постачальницького середовища у контексті формування ланцюгів пропозиції. The prospects of transformation of bakeries (factories from production of bread) of regional scale at the national producers of bread products are explored. Directions of logistic changes in the field of production and distribution of bread products are outlined. The factors of the state of affairs at the market of bread raw material in Ukraine are exposed and estimation of supply environment in the context of forming of chains of suggestion is carried out.Item Передумови та тенденції розвитку глобальної логістики(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Васильців, Н. М.Висвітлено передумови виникнення нового напряму в логістиці – глобальної логістики. Обґрунтовано специфіку впровадження цієї концепції бізнесу в діяльність промислових підприємств на окремих ланках ланцюга постачання. Розглянуто функції глобальної логістики, а також тенденції її розвитку. In the article preconditions of creating of new direction in logistics (global logistics) are reflected. The terms of implementation of this conception of business in activity of industrial enterprise on the separate links of chain of supply are grounded. The functions of global logistics and the tendencies of its development are considered.Item Пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності річкових портів в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Шандрівська, О. Є.; Якимишин, Лілія Ярославівна; Васильців, Н. М.; Shandrovskaya, O. Ya.; Yakymyshyn, L. Ya.; Vasil'tsiv, N. M.; Національний університет «Львівська політехніка»; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Lviv Polytechnic National University; Ternopil National Technical University named after Ivan PulujЗдійснено пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності річкових портів України. З цією метою досліджено кон’юнктуру в галузі річкових вантажних перевезень та конкурентних сил у ній на основі аналізу п’яти сил конкуренції за М. Портером. Ідентифіковано специфіку конкурентних переваг річковим портом, який з огляду на виконувані функції та роль у доставці вантажів розглядається у роботі як центральний елемент логістичних утворень у системі обраних маршрутів перевезень. Конкурентні переваги річкових портів представлені як затребуваність потенціалу споживчої цінності порту відповідним сегментом ринку за певних умов його функціонування. До конкурентних переваг річкових портів, активованих логістикою, віднесено географічне розташування; транспортна доступність порту; приналежність до міжнародних транспортних коридорів та формування логістичних кластерів; мобільність та пропускна спроможність порту; забезпечення належного рівня безпеки та схоронності вантажів під час перевезень, пріоритетність вантажопотоків; рівень розвитку складських комплексів; можливість обслуговування суден типу «ріка-море»; наявність контейнерних терміналів; рівень пропускної спроможності порту; наявність на території порту інших вантажогенеруючих підприємств. Сформовано групи параметрів конкурентоспроможності портів, до основних з яких віднесено характеристики порту, готовність причалів та терміналів до прийняття і обробки контейнерних вантажо- потоків, стан інфраструктури порту, характеристика вантажу та методи перевезення, асортимент портових послуг, специфіка ринкового середовища, географічне положення з погляду логістики, менеджмент порту, цінова та сервісна політика порту.Item Специфіка маркетингу в банківській діяльності(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Васильців, Н. М.; Ситко, Х. М.Item Структуризація матеріальних потоків промислових підприємств в системі управління ними(АртDрук, 2013) Васильців, Н. М.Item Формування ланцюга пропозиції у виробництві харчових продуктів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Якимишин, Л. Я.; Рожко, Н. Я.; Васильців, Н. М.Досліджено проблематику формування ланцюга пропозиції на ринку харчових продуктів. Встановлено (визначено) чинники, що мотивують інтеграцію підприємств в ланцюгу пропозиції, та ідентифіковано складові синергічного ефекту увиробництві кондитерських виробів. Обґрунтовано алгоритм формування ланцюга пропозиції кондитерської фабрики та розроблено методику інтегральної оцінки перспективності такої стратегії.Item Формування системи маркетингових досліджень на ринку мінеральних вод(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Васильців, Н. М.; Фаєк, Н. В.