Browsing by Author "Висоцька, В. А."
Now showing 1 - 20 of 82
- Results Per Page
- Sort Options
Item Cтруктура засобів опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Берко, А. Ю.; Висоцька, В. А.; Чирун, Л. В.Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів опрацювання контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та реалізувати підсистеми формування, управління та супроводу контенту. Some of principal problems of electronic content commerce and functional services of content processing are analyzed in the article. Proposed method gives an opportunity to form resources processing tools for electronic commerce systems so as implement subsystems for content formation, management and support.Item Intranet архітектура інтелектуальних систем електронного навчання(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001) Берко, А. Ю.; Висоцька, В. А.The problems of e-teaching systems based on the Intranet technologies development are considereded in this paper. В статті розглядаються проблеми створення систем електронного навчання на основі Intranet технологій.Item Алгоритми опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної комерції(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Берко, А. Ю.; Висоцька, В. А.; Чирун, Л. В.Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та запропоновано методи вирішення цих проблем. In the given article main problems of electronically commercial are analyzed. New methods for solution of discussed problems are proposed.Item Алгоритми опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної комерції(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Берко, А.; Висоцька, В. А.; Чирун, Л.Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та запропоновано методи вирішення цих проблем.Item Алгоритми та засоби опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Висоцька, В. А.Проаналізовано основні проблеми електронної комерції у сфері видавництва та запропоновано методи вирішення цих проблем.In the given article main problems of electronically commercial are analyzed. New methods for solution of discussed problems are proposed.Item Аналіз архітектури та сучасних тенденцій розвитку систем електронної контент-комерції(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Висоцька, В. А.; Чирун, Л.; Чирун, Л. В.Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом. Запропоновано модель життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та реалізувати підсистеми формування, управління та супроводу комерційного контенту. In the given paper the main problems of e-commerce and content function management services are analyzed. Сontent lifecycle model in electronic commerce systems is proposed. The model gives an opportunity to create an instrument of information resources processing in electronic commerce systems and to implement the subsystem of commercial content formation, management and support.Item Аналіз особливостей інтернет-порталу аматорських спортивних ігор(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Вінтоняк, С. М.; Коробчинський, М. В.; Чирун, Л. Б.; Висоцька, В. А.Метою статті є розроблення Web-порталу соціальних мереж для побудови не лише соціальної діяльності і зв’язку, а й розвитку та просування активного способу життя серед людей різного віку і статусу. Визначено основні цілі розроблення інформаційної системи побудовою дерева рішень. Реалізовано UML-моделювання системи створенням діаграм USE CASE, SEQUENCE, STATECHART, DEPLOYMENT, також здійснено постановку задачі та завдання. Розроблено сайт на основі системного аналізу предметної області, проаналізовано помилки, виявлено і вилучено всі дефекти. The aim is the development of social networking Web portal for building not only social activities and ties, but also for the development and promotion of active lifestyle among people at all ages and status. The key objectives of the information system development through building of an objective tree have been identified. UML modeling of the system was fulfilled by building of diagrams such as: USE CASE, SEQUENCE, STATECHART, DEPLOYMENT, also the problem and tasks have been set. The website based on the system analysis of the subject area has been created, error analysis has been performed, all the defects have been detected and removed.Item Аналіз процесу опрацювання Web-ресурсу інформаційного продукту на основі нечіткої логіки та контент-аналізу(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Алєксєєва, К. А.; Берко, А. Ю.; Висоцька, В. А.Запропоновано метод опрацювання Web-ресурсу як етап життєвого циклу контенту, який ґрунтується на застосуванні нечіткої логіки та контент-аналізу. Метод опрацювання контенту описує процеси формування комерційних web-ресурсів та спрощує технологію управління контентом. The method of Web resource processing as content life cycle stage based on Fuzzy Logic and content analysis is proposed. The method of content processing describes the commercial web resources forming and automation technology that simplifies the content management.Item Аналіз та класифікація моделей систем електронної комерції(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2007) Берко, А. Ю.; Висоцька, В. А.Проаналізовано основні моделі систем електронної комерції. Запропоновано узагальнену модель таких систем. Інтернет-система електронної комерції розглядається як цілеспрямована множина об’єктів довільної природи з набором зв’язків між ними та між їхніми властивостями. Пропонується класифікація технологій систем електронної контент-комерції. Some problems of electronic commerce are analyzed in proposed paper. Generalized model of such kind of systems are proposed. Internet-system of electronic commerce is considered as purposeful set of objects of the any nature with a set of connections between them and between their properties. Classification of technologies for electronic content-commerce systems has been proposed.Item Аналіз якісних та кількісних характеристик оцінювання ризиків інформаційної безпеки в системах електронної комерції(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Рішняк, І.; Висоцька, В. А.Проаналізовано поняття інформації в аспекті об’єкта права власності та досліджено загрози інформаційній безпеці при проектуванні систем захисту інформації.Item Аналітичні методи опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Висоцька, В. А.Розглянуто питання розроблення методів та програмних засобів опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції. Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів опра- цювання комерційного контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та реалізувати підсистему управління комерційним контентом. Вдосконалена класифікація систем електронної контент-комерції. Розроблено формальний опис системи електронної контент-комерції та процесу опрацювання комерційного контенту. Вдосконалена структура систем електронної контент-комерції. Сформульовано новий підхід до застосування та впровадження бізнес-процесів для побудови систем електронної контент-комерції. Розроблено методи формування управління та технічного супроводу комерційного контенту. Розроблено програмні засоби формування, управління та технічного супроводу комерційного контенту. Розроблено методи проектування і реалізації системи електронної контент-комерції на прикладах інтернет-газети та інтернет-журналу, які відображають результати теоретичних досліджень. З позиції системного підходу застосовано принципи опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції для реалізації життєвого циклу комерційного контенту, що дало змогу розробити методи формування, управління та супроводу комерційного контенту. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління комерційним контентом. Розроблено метод формування комерційного контенту для скорочення часу та зменшення ресурсів виробництва контенту, що дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів та реалізувати підсистему автоматичного формування комерційного контенту. Створено метод управління комерційним контентом для скорочення часу та зменшення ресурсів продажу контенту, що дає змогу реалізувати підсистему управління комерційним контентом. Реалізовано метод супроводу комерційного контенту для скорочення часу та зменшення ресурсів аналізу цільової аудиторії системи електронної контент-комерції, що дає можливість розробити підсистему супроводу комерційного контенту. The article discusses the development of unified methods and software tools for processing information resources in the electronic content commerce systems. The main problems of electronic content commerce are analyzed and functional services of commercial content management are explored. The proposed method gives an opportunity to create an instrument of information resources processing in electronic commerce systems. It also enables the implementation of the commercial content management subsystem. A new detailed classification of electronic content commerce systems is proposed. A model of electronic content commerce systems is proposed. The models of information resource processing in electronic content commerce systems are proposed. Architecture and models of electronic content commerce systems are built. A new approach to application and implementation of business processes is formulated for the construction of systems of electronic content commerce. A complex method of content creation, the operational method of content management and complex method of content support are developed. Software tools for content creation, management and support are developed. Design and implementation methods of electronic content commerce systems are based on online newspapers, which reflect the results of theoretical research, are developed. From the perspective of a systemic approach, the principles of applying information resources processing in electronic content commerce systems for content lifecycle implementation made the development of methods for the commercial content formation, management and support possible. An integrated method of commercial content formation for the time and resources reduction of content production is developed. This makes it possible to create a means of information resources processing and implement subsystem of automatically generated content. A method of commercial content management for the time and resources reduction of content sales was created, which makes it possible to implement commercial content management subsystem. A method of commercial content support for the time and resource reduction of the target audience analysis in electronic content commerce systems is implemented, which makes it possible to develop a commercial content support subsystem.Item Архітектура систем електронної контент-комерції(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Висоцька, В. А.; Чирун, Л. В.З позиції системного підходу застосовано принципи опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції для реалізації життєвого циклу контенту, що дало змогу розробити методи формування, управління та супроводу комерційного контенту. Розроблено комплексний метод формування комерційного контенту для скорочення часу та зменшення ресурсів виробництва контенту, що дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів та реалізувати підсистему автоматичного формування контенту. Створено оперативний метод управ- ління комерційним контентом для скорочення часу та зменшення ресурсів продажу контенту, що дає можливість реалізувати підсистему управління комерційним контентом. Реалізовано комплексний метод супроводу комерційного контенту для скорочення часу та зменшення ресурсів аналізу цільової аудиторії системи електронної контент-комерції, що дає можливість розробити підсистему супроводу комерційного контенту. Запропоновано модель життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації управління контентом. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом. From the perspective of systemic approach, the application of principles of information resources processing in electronic content commerce systems for content lifecycle implementation was conducted, which enabled us to develop methods for the commercial content formation, management and support. An integrated method of commercial content formation for the time and resources reduction of content production was developed. This makes it possible to create a means of information resources processing and implement subsystem of automatically generated content. In this paper operational method of commercial content management for the time and resources reduction of content sales was created, which makes it possible to implement a commercial content management subsystem. A comprehensive method of commercial content support for the time and resource reduction of the target audience analysis in electronic content commerce systems was implemented, which makes it possible to develop a commercial content support subsystem. In the given article content lifecycle model in electronic commerce systems is proposed. The model describes the processes of information resources processing in the electronic content commerce systems and simplifies the content automation management technology. Main problems of e-commerce and content function management services are analyzed in the paper.Item Архітектура системи онлайн-туризму для пошуку та планування подорожей з урахуванням потреб користувача(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Литвин, В. В.; Наум, О. М.; Висоцька, В. А.; Дверій, М. В.; Lytvyn, Vasyl; Naum, Oleh; Vysotska, Victoria; Dverii, Mykola; Національний університет “Львівська політехніка”; Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка; Lviv Polytechnic National University; Drohobych Ivan Franko State Pedagogical UniversityМета роботи – спрощення процесу пошуку та планування подорожей та поїздок для користувачів завдяки застосуванню інтелектуальної системи інтеграції та формування контенту. Одним із основних завдань є здійснення пошуку та повернення його результатів користувачеві для подальшого вибору оптимальних варіантів авіаперевізників, готелів, сервісів оренди авто тощо. Агрегація усіх корисних даних дасть змогу значно зменшити час, необхідний користувачеві для пошуку потрібної інформації під час планування поїздки. Результати, отримані в ході пошуку, дають можливість виконати аналіз та порівняння усіх доступних варіантів та вибрати найкращий. Отже, об’єктом дослідження є процес пошуку, інтеграції та формування контенту, який буде корисним для туристів, а предметом дослідження – процес інтеграції та формування контенту з урахуванням потреб користувача. Наукова новизна отриманих результатів полягає у розробленні моделі інтелектуальної системи інтеграції даних з різних інтернет-ресурсів для забезпечення пошуку та планування подорожей та поїздок для користувачів. У роботі досліджено та використано методи інтеграції контенту для формування результатів у відповідь на запит користувача, а саме для забезпечення швидкого доступу до всієї необхідної інформації, яка може знадобитися користувачеві для планування туристичної подорожі. Розроблювана система поки що на стадії тестування, щоб виявити максимальну кількість помилок перед упровадженням продукту на ринок. В майбутньому вона може слугувати основою для глобальної системи пошуку та формування туристичного контенту, яка використовуватиметься в усьому світі.Item Архітектура інформаційної системи інтеграції та формування контенту про криптовалюти на основі аналізу діяльності бірж(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02 26) Литвин, В. В.; Висоцька, В. А.; Кучковський, В. В.; Оливко, Р. М.; Lytvyn, Vasyl; Vysotska, Victoria; Kuchkovskiy, Volodymyr; Olyvko, Roman; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityДосліджені процеси аналізу, інтеграції та формування контенту з врахуванням криптовалютних потреб користувача. Використовуючи розроблену формальну модель та проведений критичний аналіз методів і технологій прогнозу курсу криптовалюти, побудовано загальну архітектуру системи опрацювання контенту з різних криптовалютних бірж. Досліджено методи, моделі та інструменти для удосконалення ефективнішої підтримки розроблення структурних елементів моделі системи підтримки прийняття рішень з керування контентом згідно з потребами користувача.Item Експериментальне дослідження пошуку значущих ключових слів україномовного контенту(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Бісікало, О. В.; Висоцька, В. А.Проведено порівняльне експериментальне дослідження методів пошуку значущих ключових слів україномовного контенту. В основу підходу до автоматичного визначення ключових слів покладено стемінг Портера слів української мови за відстанню Левенштейна, враховано можливості використання тематичного словника та вилучення заблокованих слів. На експериментальній базі зі 100 наукових публікацій технічного спрямування порівняно з авторськими варіантами отримано числові статистичні характеристики точності результатів пошуку. This article presents the comparative experimental research of methods of relevant keywords finding in Ukrainian-language content. Based approach to automatic determination keywords Porter stemming for Ukrainian language words by distance Lowenstein, take into account the possibility of using a thematic dictionary and removal of blocked words is incorporated. On an experimental basis with 100 scientific publications of technical direction compared to the author's version received numerous statistical characteristics of precision results.Item Ентропія як міра невизначеності контенту в системах електронної комерції(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Висоцька, В. А.Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та запропоновано методи вирішення цих проблем. In the given article main problems of electronically commercial are analyzed. New methods for solution of discussed problems are proposed.Item Застосування контент-аналізу для опрацювання текстових масивів даних(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Кісь, Я. П.; Висоцька, В. А.; Чирун, Л. Б.; Фольтович, В. М.Запропоновано методи аналізу контенту для інтернет-газети. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах аналізу контенту та спрощує технологію автоматизації управління контентом. Проаналізовано основні проблеми синтаксичного та семантичного аналізу контенту та функціональних сервісів управління контентом. This article presents the content analysis techniques for online newspapers. The model describes the processing of information resources in content analysis and simplifies automation technology of content management. In this paper the basic problem of the syntactic and semantic analysis of content and functionality of content management services is analysed.Item Застосування контент-аналізу текстової інформації в системах електронної комерції(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Чирун, Л. В.; Висоцька, В. А.Запропоновано застосовувати метод контент-аналізу текстової інформації в системах електронної комерції для автоматизації електронного бізнесу і підтримки прийняття рішень відповідною особою. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів керування контентом. Запропоновано методи вирішення цих проблем. In the given article authors proposed to apply the technique of content analysis of textual information in electronic commerce systems for automation of e-business and decision making by appropriate person. In the works article main problems of electronically commercial and content management interoperability services are analyzed. New methods for solution of discussed problems are proposed.Item Застосування маркетингових методів для аналізу життєвого циклу комерційного Web-контенту(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Берко, А. Ю.; Висоцька, В. А.Запропоновано модель життєвого циклу комерційного Web-контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом та запропоновано методи їх вирішення. The article proposed to model the commercial Web content lifecycle in electronic commerce systems. The model describes the processes of information processing resources in the electronic content commerce systems and automation technology simplifies the formation, management and implementation of content. The paper analyzes the main problems of ecommerce and content management services function. The methods of solving these problems are proposed.Item Застосування методу контент-аналізу для формування інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Берко, А. Ю.; Висоцька, В. А.; Сороковський, М. М.Розглянуто питання розроблення уніфікованих методів опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції. Розроблено формальну модель та узагальнену типову архітектуру системи електронної контент-комерції. Розроблено методи проектування та реалізації системи електронної контент-комерції на прикладіінтернет-журналу, який відображає результати теоретичних досліджень.This paper is devoted to the development of unified methods for processing information resources in the systems of electronic content commerce. A formal model and generalized typical architecture of systems of electronic content commerce are declared. Methods of designing and implementation of systems of electronic content commerce on the example of online Magazine, which reflects the results of theoretical research, are developed.