Browsing by Author "Гарасим, Л. В."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Перспективи розвитку туризму в Україні(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Гарасим, Л. В.Туризм в Україні є джерелом поповнення державного та місцевого бюджетів, засобом повноцінного і загальнодоступного відпочинку та оздоровлення, а також ознайомлення з історико-культурною спадщиною нашої країни. Пріоритетний розвиток туризму буде стимулювати ряд важливих галузей економіки, позитивно впливатиме на економічний та соціальний стан України загалом, що призведе до поліпшення нового позитивного її іміджу на світовій арені. The tourism in Ukraine is a source of updating of the state and local budgets, means of valuable and shared strain-relief crystallization and environmental sanitation, and also familiarization with the historical-cultural patrimony of our state. The priority development of tourism will stimulate a number of the relevant sectors of the economy, positively will influence on economical and social status of country as a whole, that will put to strengthening of new positive image of Ukraine on a world scene.Item Показники конкурентоспроможності готельних послуг(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Гарасим, Л. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Можливість готелю успішно конкурувати на ринку готельних послуг і адекватно реагувати на зміни ринкової кон’юнктури пов’язана з рівнем конкурентоспроможності його послуг. Для підвищення управління конкуренто-спроможністю готельних послуг пропонуються показники оцінки рівня конкурентоспроможності послуг, відповідності вимогам системи сертифікації та характеристикам класів обслуговування у готелях. Possibility of hotel successfully to compete in the hotel services market and adequately to react to modifications of a market conjuncture connected with a level of services competitiveness. For increase of a management efficiency of hotel services competitiveness in article the parameters of an evaluation of a level of competitiveness of services, correspondence to requests of a system of certification and class performances of service in hotels are offered.