Browsing by Author "Герасименко, А. Г."
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аналіз впливу економічної кризи на розвиток ринку корпоративного контролю в Україні(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Герасименко, А. Г.Досліджено сучасні прояви циклічності розвитку концентраційних процесів в економіці України. З цією метою проведено кількісний та якісний аналіз змін, що відбулися на вітчизняному ринку корпоративного контролю, виявлено причини уповільнення концентраційної активності у 2008 році, окреслено шляхи подальшого розвитку ринку. На основі порівняння сучасних тенденцій розвитку процесів концентрації в Україні із хвилею концентрацій, що відбулась у США у 1980-х рр., здійснено оцінку їх ролі в оздоровленні економіки України. The article is devoted the investigation of modern stage of M&A cyclical development in Ukrainian economy. The quantitative and qualitative analysis of native market for corporate control changes has been made. The reasons for slowdown of M&A activity in the year 2008 have been determined. The ways of future development the market for corporate control have been defined. On the base of comparison of modern Ukrainian tendencies of M&A development with American M&A wave of 1980s the estimation of modern M&As' influence the revitalizing of Ukrainian economy has been made.Item Аналіз підходів до визначення змісту конкурентної політики держави(ТзОВ «Простір-М», 2015) Герасименко, А. Г.Item Бар’єри для потенційної конкуренції: економічний зміст та класифікація(АртDрук, 2013) Герасименко, А. Г.Item Маніпуляція ринковою інформацією як елемент стратегії домінування(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Герасименко, А. Г.На прикладі теоретико-ігрової моделі входження в ринок досліджено ефективність застосування фірмами бар’єра хижацького ціноутворення в умовах асиметрії ринкової інформації. Доведено, що саме практика маніпуляції ринковою інформацією щодо реального рівня фінансової та іншої міцності домінуючої фірми робить бар'єр ефективним, даючи можливість останній не тільки утримати свою ринкову владу, обмеживши входження в ринок нових конкурентів, але й ефективно експлуатувати її. Using the game-theoretic model of entering a market this paper investigates the effectiveness of the use of predatory pricing barrier in conditions of market information asymmetry. The author argues that the practice of manipulation of market information about real financial and other capacities of a dominant firm makes the barrier efficient. It lets the dominant firm not only save its market power by restricting entering the market of new competitors, but also effectively exploits the power.