Browsing by Author "Глинський, Н. Ю."
Now showing 1 - 20 of 23
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аналіз застосування маркетингової концепції у практиці управління малими і середніми містами Західної України(Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Глинський, Н. Ю.; Кобилюх, О. Я.; Міхальскі, Т.; Національний університет “Львівська політехніка”; Гданський УніверситетПроаналізовано діяльність органів місцевого самоврядування малих і середніх українських міст у контексті використання ними у практичній діяльності маркетингових підходів. На підставі даних аналізу виокремлено чинники, які обмежують поширення практики застосування маркетингової концепції для управління економічним розвитком на місцевому рівні, обґрунтовано необхідність використання у практичній діяльності місцевої влади інноваційних методик планування та реалізації власних завдань.Item Анкетування в процесі розроблення стратегічного плану розвитку міста (на прикладі Житомира)(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Глинський, Н. Ю.; Карий, О. І.; Мавко, П. М.Наведено методику дослідження думки мешканців міста та аналізу місцевого ділового клімату, проведеного в процесі розроблення стратегічного плану розвитку міста. Також аналізовано результати досліджень громадської думки та думки підприємців, проведених у Житомирі. За результатами аналізу ідентифіковано основні проблеми соціально-економічного характеру, що існують в місті. The method of research of opinion of habitants of city and analysis of local business climate that is conducted in the process of development of strategic plan of development of city is described in the article. The analysis of results of researches of public opinion and opinion of the businessmen conducted among the habitants of Zhytomyr also is carried out. As a result of analysis authentication of basic problems of socio-economic character, which exist in this city, is conducted.Item Бюджетування як ефективний спосіб індикативного управління діяльністю організації(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Фещур, Р. В.; Колодій, Ю. С.; Глинський, Н. Ю.; Національний університет “Львівська політехніка”Наведено бюджетування в організції, види бюджетів, побудована модель бюджетного процесу і визначено функції кожного учасника бюджетування.Item Дослідження тенденцій економічного розвитку малих і середніх міст Західної України у національному та європейському контексті(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Глинський, Н. Ю.Здійснено аналіз причин виникнення та тенденцій розвитку малих і середніх міст Західної України, описано сучасні напрямки розвитку міських поселень Західної Європи. На підставі проведеного порівняльного аналізу визначено подібні ознаки та відмінності, які існують у розвитку малих і середніх міст Західної України у національному та загальноукраїнському контексті. In the article the reasons of origin and progress trends of Western Ukraine's small and middle cities i carried out, modern directions of the Western Europe city settlements development are described. On the basic of the of the comparative analysis similar lines and differences which exist in development of Western Ukraine small and middle cities in a national and European context are determined.Item Забезпечення збалансованості бізнес-портфеля підприємства на маркетингових засадах(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Мамчин, М. М.; Глинський, Н. Ю.; Іванська, Л. В.Розглянуто ознаки ключових полів бізнесу, здійснено аналіз портфеля бізнесу конкретного підприємства фармацевтичної галузі, виділено найперспективніші зони бізнесу цього підприємства. Here we describe the characteristic features of the basic business strategies, analyze business portfolio of the certain enterprise of the pharmaceutical industry, define the most perspective branches of this enterprise.Item Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком містом(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Глинський, Н. Ю.Item «Зелена» енергетика у формування іміджу сучасного міста(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Яричевська, Я. І.; Глинський, Н. Ю.; Національний університет "Львівська політехніка"Item Змістовна диференціація банківських продуктів(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Глинський, Н. Ю.; Лапан, Н. Я.Item Маркетингове дослідження рівня інтеграції українського студентства у міжнародний освітній простір(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Глинський, Н. Ю.; Ясевич, А.Проаналізовано причини, що спонукають студентів до навчання за кордоном, ступінь міжнародної активності українських студентів, рівень їх громадської заангажованості. На підставі результатів опитування молоді, котра навчається за кордоном та в Україні, визначено рівень перцепції студентами основних відмінностей між вітчизняною та закордонною вищими освітами та інших аспектів інтеграційного процесу. На основі висновків за результатами опитування сформульовано рекомендації, які стосуються ідентифікованих проблем. This survey-based article provides a comprehensive analysis of the most popular reasons, which encourage Ukrainian students to get higher education abroad. The impact of these factors on the integration process and the possible activity directions to reduce a negative tendency are also discussed in the topic. According to the conducted survey, it was covered the level of students’ participation in the exchange programs, which shows the real students’ steps to joining the international networks and enhancing their knowledge. Also, this article provides a comparison between the level of students’ interest in international exchange and their experience in it. A set of possible reasons, which cause the negative tendency in students’ social involvement are provided because of detecting the high level of social passivity among Ukrainian students during the research. The important aspect of this article is to compare the students’ expectations about their future career opportunities abroad and in Ukraine. The compound analysis of students’ anticipations and their general (optimistic) perception of career future are discussed as a part of this research. One of the main condition for successful Ukrainian integration into international environment is to implement foreign experience in Ukraine. The authors suggest to observe the opportunities for implementing abroad experience according to the percent of students, who are going to return to Ukraine. The analyze of students’ answers demonstrates that this situation can be described as positive, taking into consideration the present position of Ukraine in the international arena. Additionally this part of the article provides the research results about the importance of academic success (as a precondition of prosperous career) for Ukrainian students. Furthermore, the level of social activity of Ukrainian students is studied in this article. The authors researched the contribution of students’ community to social life, the level of their participation in volunteering and public activities. Basing on the students’ answers, the essential characteristics of students’ activity and possible reasons for it are provided in this topic. Also, according to the survey results, it was detected the students’ perception of the basic difference between education abroad and in Ukraine. The authors suggest a set of recommendations for indicated problems to completely achieve students’ integration into the global community.Item Маркетингові чинники впливу на розвиток малого і середнього міста(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Глинський, Н. Ю.Проаналізовано тенденції економічного розвитку малих і середніх міст Західної України. На підставі аналізу виявлено причинно-наслідкові зв’язки економічного розвитку досліджуваних міст. Також розроблено схему типізації досліджуваних міст з огляду на спеціалізацію їхніх економічних систем за допомогою маркетингового профілю міста. Використовуючи цю схему за основу, виконано міжгруповий та внутрішньогруповий аналіз тенденцій економічного розвитку досліджуваних міст. The analysis of trends of economic development of Western Ukrainian small and middle cities is carried out in the article. On the basis of this analysis it is discovered reason-result connections of economic development of the investigated cities. The scheme of typification of the investigated according to specialization of their economic systems with the city marketing profile cities is also developed in the article. Using this scheme as a basis, an intergroup and intragroup analysis is conducted.Item Місцеве самоврядування як активний суб’єкт господарювання(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Глинський, Н. Ю.; Національний університет “Львівська політехніка”Проведено критичний аналіз ролі органу місцевого самоврядування як активного господарюючого суб’єкта. Визначено, що ведення господарської діяльності місцевим самоврядуванням (або його одиниці) повинно бути прямою відповіддю на місцеві потреби, і тим самим покращити умови життя населення, а також гарантувати ефективність функціонування комунальної інфраструктури. Доведено, що органи місцевої влади, беручи на себе виконання певних громадських завдань в галузі економіки часто призводять до ситуації, в якій господарська діяльність у певному сегменті ринку застережена на користь привілейованих осіб/організацій.Item Нейромаркетинг як наука про споживача(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Фігун, А. В.; Глинський, Н. Ю.Item Обгрунтовання місця та ролі органу місцевого самоврядування у формуванні економічного профілю громади(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Глинський, Н. Ю.; Гірна, О. Б.; Національний університет "Львівська політехніка"Item Обґрунтовання стратегічних рішень органів місцевого самоврядування малих і середніх міст у економічній сфері(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Глинський, Н. Ю.Проаналізовано сутність поняття «конкурентоспроможність (КСП) регіону», окремі підходи до її оцінювання та описано рівень КСП Львівщини в 2010 р. порівняно з іншими регіонами України та основними країнами світу за рейтингом ВЕФ.In the article the definition of the term “competitiveness of the region”, some approaches to its estimation are analyzed and the level of competitiveness of Lviv region comparing to other regions and countries in the year 2010 as to the estimation of the WEF is described.Item Перспективні напрями трансформації маркетингової практики в контексті інтернетизації суспільства(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Карачевська, Н. А.; Глинський, Н. Ю.Item Роль та значущість енергонезалежності міста в розвитку його бренду(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-30) Яричевська, Я. І.; Глинський, Н. Ю.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Роль інноваційної інфраструктури у стимулюванні діяльності підприємств в науково-технічній сфері(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Глинський, Н. Ю.; Лапан, Н. Я.Item Роль інноваційної інфраструктури у стимулюванні діяльності підприємств у науково-технічній сфері(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Глинський, Н. Ю.; Лапан, Н. Я.Item Стратегічні альтернативи розвитку підприємств фармацевтичної галузі України(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Глинський, Н. Ю.; Колодій, Ю. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто прикладні аспекти конкуренції у фармацевтичній галузі промисловості, виконано структурний аналіз галузі. У межах аналізу виділено ключові фактори успіху на фармацевтичному ринку та запропоновано на цій основі стратегічні шляхи розвитку для вітчизняних фармацевтичних підприємств.Item Теоретичні та прикладні аспекти розроблення методики оцінювання ефективності маркетингу міста(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Глинський, Н. Ю.Здійснено аналіз існуючих підходів оцінювання інвестиційної привабливості міста. На підставі аналізу виокремлено різні групи методик, які відрізняються за критеріями оцінювання та методами обробки даних. Визначено переваги та недоліки цих методик та сформовано загальні вимоги, які необхідно враховувати під час розроблення методики оцінювання ефективності маркетингової діяльності на рівні міста. The analysis of existent approaches of evaluation of investment attractiveness of city is carried out in the article. On the basis of analysis the different groups of methods, which differ after the criteria of evaluation and methods of processing of data, are selected. Certainly advantages and lacks of these methods and general requirements are formed. This requirements must be taken into account at development of method of valuation of efficiency of marketing activity at the local level.