Browsing by Author "Гончар, М. Ф."
Now showing 1 - 7 of 7
- Results Per Page
- Sort Options
Item Використання маркетингових інструментів у сфері медицини в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Малець, К. М.; Гончар, М. Ф.Item Геоінформаційні системи в логістиці(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Гулієва, Р. Е.; Гончар, М. Ф.Розглядаються методичні засади створення геоінформаційних систем в логістиці. Проведено аналіз існуючих підходів до проектування інформаційно-навігаційних систем. Запропоновано рекомендації щодо вирішення задачі геомаркетингу та логістики на основі використання геокарт місцевості. Methodical principles of creation of the geographic information systems are examined in logistic. The analysis of the existent going is conducted near planning informatively navigation systems. Recommendations are offered in relation to the decision of task of geomarketingu and logistic on the basis of the use of geokart locality.Item Організація руху інформаційних потоків у процесі розроблення виробничої програми в умовах інноваційної діяльності підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Возний, Д. Р.; Гончар, М. Ф.; Возний, Н. Р.Item Особливості проектування логістичних інформаційних систем(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Гончар, М. Ф.Розглядаються методичні засади створення інформаційних систем у логістиці. Проаналізовано підходи до проектування інформаційних систем. Запропоновано рекомендації щодо удосконалення ієрархічного підходу до побудови логістичних інформаційних систем, який ґрунтується на інтеграції інформаційних підсистем нижчих рівнів. Methodical principles of creation of the informative systems are examined in logistic. The analysis of existent approaches is conducted to planning of the informative systems. Recommendations are offered in relation to the improvement of hieratical approach to construction of the logistic informative systems, which is based on integration of informative subsystems of levels.Item Роль маркетингу в популяризації та просуванні туристично-рекреаційного продукту Львівщини(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Бать, М .С.; Гончар, М. Ф.Item Стрес-менеджмент на підприємстві: характеристика та способи вирішення із застосуванням коучингу(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Гончар, М. Ф.; Кабан, Х. В.Розкрито поняття стресу як одного з чинників впливу на діяльність організації. Окреслено порівняно нові терміни в науці, такі як “стресостійкість менеджера” та “синдром менеджера”, як результат впливу цього фактора на управлінські процеси на підприємстві. Розроблено класифікацію стресів за різними ознаками та подано шляхи управління ним, які можна практично використати на будь-якому підприємстві із застосуванням коучингу. Explain the concept of stress as one of the factors of influence on the organization's activities. Considered a relatively new terms in science, such as “stress manager” and “manager syndrome” as a result of the influence of this factor on the administrative processes of the enterprise. The classification of stress on various grounds and presented ways to manage that which can be used on virtually any enterprise with couching using.Item Сутність та напрями удосконалення інформаційних систем на підприємстві(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Гончар, М. Ф.Розглянуто існуючі підходи до тлумачення терміну “інформаційна система”. Подано класифікацію видів інформаційних систем. Розкрито сутність поняття “інноваційна інформаційна система”. Запропоновані напрями удосконалення інформаційних систем на підприємстві, ознаки та система показників оцінювання їх інноваційності. Existent approaches are examined to interpretation of term “informative system”. Classification of types of the informative systems is given. Essence of concept opens up “innovative informative system”. Directions of improvement of the informative systems are offered on an enterprise, signs and system of indexes of estimation their innovations.