Browsing by Author "Долхаш, М."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Провокаційна реклама - спосіб привертання уваги сучасного споживача(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Долхаш, М.Основною метою реклами є привертання уваги і зацікавлення в цільовій аудиторії. У сучасному світі це дуже непросто. Бажання виділитись за будь-яку ціну спонукає до пошуку нестандартних інструментів промоції і нових способів залучення споживачів. Все частіше комерційна реклама викликає суперечки, адже її завданням є викликання скандалу, з тим, щоб звернути увагу на продукт. Зрештою, споживачі, оточені численною рекламою, перестають на неї реагувати, тому у війні за увагу потенційного споживача, яка не припиняється, використовуються провокаційні і одночасно шокуючі реклами. The primary purpose of advertising is excitation of attention and personal interest in a having a special purpose audience. In the modern world it appears very unsimply. The desire of selection at any price causes enormous pressure on the search of non-standard instruments of promotion and new methods of bringing in of users. All more frequent the commercial advertisings cause disputes, in fact their task is evocation of scandal, in order distinctly to pay a regard to this product. Summarizing, users, surrounded the numerous advertisings, break off on them to react, that is why in war for attention of potential user, which is not halted, the provocative and simultaneously shocking advertisings are utillized.Item Роль персонального продажу у корпоративній маркетинговій комунікації(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Долхаш, М.Розглянуто персональний продаж як важливий елемент комунікації підприємства із клієнтами, оскільки він є методом обслуговування клієнтів, який має великий вплив на рішення про купівлю, збільшуючи лояльність споживача. Успішна діяльність базується на професіоналізмі продавців, їхньому знанні технік персонального продажу, а також і поведінці та очікуваннях замовника. Завдання цієї статті - висвітлити суть і спектр дій персонального продажу та розглянути їх на прикладі застосування технік персонального продажу одним з польських мобільних телефонних операторів In the article personal selling is presented as a significant component of the company’s communication with its buyers as it is the way of serving clients which has a great impact on the buying decision, increasing customer loyalty. The successful performance is based on salespeople’s professionalism, their knowledge of personal selling techniques as well as customer behavior and expectations. The objective of this paper is to present the essence and spectrum of personal selling activities, referring to the case of the practical application of personal selling techniques by one of Poland’s mobile phone operators.