Browsing by Author "Драпалюк, Г. С."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Відео як один із засобів реалізації комунікативних намірів при вивченні іноземних мов(Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000) Задорожний, В. В.; Весна, М. П.; Драпалюк, Г. С.; Фітьо, Л. М.Item Подання елементів країнознавчої лексики на заняттях з іноземної мови у вищих технічних закладах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Драпалюк, Г. С.Для досягнення позитивних результатів у вивченні країнознавчої лексики на заняттях з іноземної мови необхідно брати до уваги: перспективи ознайомлення з чужоземною дійсністю, напрямки самовдосконалення студентів, набутий досвід тощо. Um positive Ergebnisse beim Erlernen der landeskundlichen Lexik im Fremdsprachenunterricht zu erreichen, muss man die Perspektiven des Kennenlernens fremder Wirklichkeit, die Richtungen der Selbstvervollkommnung der Studenten, Erfahrungserwerb u.a. berücksichtigen.Item Інноваційні комп'ютерні технології у викладанні іноземних мов в українських закладах вищої освіти(Видавництво Львівської політехніки, 2020-09-23) Шуневич, Б. І.; Драпалюк, Г. С.; Пиндик, Н. І.; Shunevych, B. I.; Drapalyuk, H. S.; Pyndyk, N. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРеформуванню системи освіти України, з метою забезпечення доступу до освітньої та професійної підготовки студентів, сприяють дистанційне і комбіноване навчання (КН), що здійснюються на підставі сучасних педагогічних, інформаційних і телекомунікаційних технологій. Досліджено способи організації комбінованого викладання/навчання іноземних мов в українських закладах вищої освіти (ЗВО); виявлено види ресурсів, що використовуються для створення навчальних матеріалів за допомогою інноваційних комп'ютерних технологій для організації комбінованого навчання мов; на прикладі кафедри іноземних мов (ІМ) Національного університету "Львівська політехніка" (НУЛП) розглянуто перспективи використання електронних матеріалів відомих платформ онлайн-курсів для викладання мов як додатків до дистанційних курсів (ДК), створених викладами кафедри на базі навчального віртуального середовища Львівської політехніки (ВНС ЛП); описано перші практичні результати використання інноваційних комп'ютерних технологій під час викладання іноземних мов у Львівській політехніці. Матеріалом дослідження є дисертації, наукові статті, матеріали українських і міжнародних науково-практичних конференцій, опубліковані викладачами іноземних мов українських закладів вищої освіти, а також веб-сторінки цих закладів та програмного забезпечення для створення навчальних матеріалів. На підставі проаналізованих матеріалів, частково представлених у відкритих наукових джерелах, виявлено, що для організації комбінованого навчання викладачі кафедр іноземних мов ЗВО, окрім традиційних навчальних матеріалів для денної форми навчання (посібники, словники, аудіо- і відеозаписи та ін.), активно використовують: електронні матеріали, створені за допомогою різних видів інструментальних засобів у вільному доступі; матеріали порталів для вивчення мов; власні дистанційні курси або їх елементи, створені на ВНС своїх навчальних закладів. З початку 2019 р. на кафедрі іноземних мов Львівської політехніки використовуються навчальні матеріали платформ масових відкритих онлайн-курсів (МВОК) та розроблена методика їх впровадження у навчальний процес. Подальші дослідження будуть стосуватися опису запропонованих нами методик організації комбінованого навчання іноземних мов шляхом введення у навчальний процес матеріалів платформ МВОК під час занять зі студентами денної та заочної форми навчання.