Browsing by Author "Дудяк, Р. П."
Now showing 1 - 9 of 9
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аграрні біржі в Україні: проблеми і тенденції розвитку(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001) Дудяк, Р. П.; Гладій, Р. М.Розглядаються проблеми біржової діяльності в Україні. Для активізації біржової діяльності в економіці України необхідно стимулювати потенційних клієнтів до укладання контрактів тільки на біржових торгах. In the article the problems of Exchange activity in Ukraine are considered. The autors believe that exchange activity in Ukrainian economy needs motivation of potential clients to conclusion of agreements only at exchange sale.Item Вдосконалення біржового ринку України на основі маркетингових підходів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Андрушко, М. І.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.Проаналізовано передумови організації біржового маркетингу в аграрному секторі. Наведено рекомендації щодо активізації біржової діяльності в Україні. The necessities for organization of stock-exchange marketing in agrocultiral industry are analyzed. The recommendations for stock-exchange transactions activization in Ukraine are given.Item Вдосконалення розвитку товарних бірж з використанням елементів маркетингу і логістики(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Стецович, О. Ю.; Львівський державний аграрний університетРозглянуто загальний стан розвитку бірж, структуру біржових угод на внутрішньому і зовнішньому ринках, проаналізовано причини і тенденції перспективного уповільненого розвитку і наслідки цього для біржового ринку. Побудовано моделі маркетингу перспективного обслуговування бірж, організації системи маркетингових відділів і служб, використання елементів стратегії маркетингу і логістики у процесі розвитку бірж в Україні.Item Застосування маркетингової інтернет-реклами у виробничо-комерційній діяльності підприємств України(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Буряк, П. Ю.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.Розглянуто сучасні способи розміщення реклами у мережі Інтернет у виробничо-комерційній діяльності підприємств України. Проведено порівняльну характеристику способів здійснення рекламної кампанії в Інтернеті, їхніх переваг та недоліків, проаналізовано обсяги витрат на Інтернет-рекламу в Україні. Запропоновано найефективніші засоби Інтернет-реклами для ефективного просування підприємств України у сфері виробничо-комерційної діяльності на перспективу. The modern methods of placing of advertising are considered in a network the Internet in produce commercial activity of enterprises of Ukraine. Comparative description of methods of realization of publicity campaign is conducted in the, their advantages and failings, the volumes of charges Internet-advertising, are analysed on in Ukraine. The most effective facilities Internet advertising of are offered for effective advancement of enterprises of Ukraine in the field of produce commercial activity on a prospect.Item Зернопродуктовий підкомплекс АПК як об’єкт логістичного управління(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Андрушко, М. І.; Дудяк, Р. П.; Колодійчук, В. А.Розглянуто проблеми зернового виробництва і зернопродуктового комплексу загалом, питання зернового ринку України. The state of grain production and grain complex in the country. Problematic questions of grain market in Ukraine. Logistic management for grain production, remarking and sale. The essence of influencing of these ail factors on further development of grain complex is shown.Item Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств у формуванні їх збутової політики(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Дудяк, Р. П.; Бугіль, C. Я.; Дудяк, О. Р.Досліджено особливості впливу та взаємозв’язку чинників конкурентоспроможності з використанням елементів маркетингової комунікації, логістики збуту, фінансово-кредитного та інвестиційно-інноваційного забезпечення формування у збутовій діяльності підприємств. Розглянуто чинники конкурентоспроможності та їх роль у діяльності підприємств у збутовій політиці, намічено шляхи підвищення ефективності підприємств в Україні. In the article the features of influencing and intercommunication of factors of competitiveness are explored with the use of elements of marketing communication, logistic of sale, financial-credit and innovative investment providing of forming in sale activity of enterprises. The factors of competitiveness and role are considered in activity of enterprises in a sale policy, the ways of increase of efficiency of enterprises are set in Ukraine.Item Особливості застосування концепції логістичного управління у підвищенні ефективності біржового ринку України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Дудяк, Р. П.; Завальницька, Н. Б.; Дудяк, Р. О.Охарактеризовано теорію логістичного управління, основні принципи логістичного управління, розкрито сутність, функції та методи логістичного управління суб’єктами біржового ринку, визначено роль концепції логістичного управління в підвищенні ефективності функціонування суб’єктів біржової торгівлі і виявлено основні відмінності логістичного управління від традиційного на біржовому ринку в Україні. The theory logistic of management is justified, the basic principles logistic of knowledge of management are characterized, the essence, functions and metods lofistics of operation of business is opened, exchange enterprizers the role of the concept logistic of management in increase of efficiency of functioning of the enterprises exchange trade is determined and the basic differences logistic of management from traditional are revealed in Ukraine.Item Особливості організації гуртової торгівлі на агропромисловому ринку України(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Дудяк, Р. П.; Колодійчук, В. А.; Лукаш, В. О.; Львівський державний аграрний університетРозглянуто роль і значення гуртового ринку товарів АПК та основних операторів гуртової торгівлі в Україні. Охарактеризовано біржову торгівлю агропромисловою продукцією, її стан, особливості та тенденції розвитку.Item Інформаційно-маркетингові та фінансові аспекти розвитку інноваційної діяльності підприємств в Україні(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Дудяк, О. Р.Висвітлено результати комплексного дослідження проблем інформаційно-маркетингових і фінансових чинників впливу на систему управління інноваційною діяльністю підприємств, подано інформацію, пов’язану з організацією управління для досягнення результатів від пошуку нових ідей в інноваціях за прогнозом потреб ринку до виведення інноваційних товарів і надання фінансових послуг на ринки споживачів. The article presents the results of the complex research of the marketing information and financial systems' development of the enterprises' innovative activity. The information problems are solved in their relation to the organization of the management system aimed a certain new result which will be gained in the time interval from the new ideas' search in accordance to the market demands forecast and to the introduction of innovative goods and financial services to the consumption markets.