Browsing by Author "Думич, І. Ю."
Now showing 1 - 12 of 12
- Results Per Page
- Sort Options
Item Витривалість бетонних дорожніх покриттів на основах різної жорсткості(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Думич, І. Ю.; Балаян, Н. О.Наведено результати експериментального дослідження витривалості моделей бетонних дорожніх покриттів на різних основах за дії повторних динамічних навантажень. Складено графіки кривих витривалості на неукріплених і укріплених цементом основах за різних співвідношень товщин плити покриття і основи. The experimental study of concrete road plate reliability on the different basements and oscillation loading was described. The reliability diagrams for not stabilized and stabilized by cement soils at different thicknesses of plates and subgrade supports were completed.Item Вплив товщини цементоґрунтових основ на несучу здатність бетонних дорожніх покриттів(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Солодкий, С. Й.; Думич, І. Ю.; Турба, Ю. В.; Solodkyy, S.; Dumych, I.; Turba, Yu.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityПостійний приріст навантажень на дорожні покриття потребує постійного збільшення їх несучої здатності. Наведені результати експериментальних випробувань моделей бетонних покриттів на піскоцементних основах. Проведені експериментальні дослідження в лабораторії кафедри автомобільних доріг і мостів Національного університету “Львівська політехніка” на змодельованій ділянці покриття в масштабі 1:3 показали, що підвищувати несучу здатність бетонних дорожніх покриттів необхідно за рахунок влаштування основ із матеріалів укріплених цементом. Отримані рівняння регресії першого порядку, що характеризують залежність основних показників несучої здатності покриттів – пружних прогинів і граничних навантажень – від товщини покриттів і жорстких основ. У результаті експериментальних моделей бетонних покриттів на жорстких основах різної товщини встановлено, що по несучій здатності односантиметрова плита покриття еквівалентна приблизно 1,8–2,0 см плити жорсткої піскоцементної основи.Item Динаміка бетонних дорожніх покриттів на різних основах(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Думич, І. Ю.; Сало, В. Ю.; Балаян, Н. О.Наведено результати випробування моделей бетонних дорожніх покриттів на укріплених цементом основах у разі дії вібродинамічного навантаження за різних товщин нежорсткого прошарку між плитами покриття і основи. Теоретично обґрунтовано можливість резонансних явищ за певної товщини прошарку . The fatigue test dada of concrete road pavement models on the cement strengthening basements at different depth of sand underpayments between plates and basements was described. Resonance theoretical solution that depending of underpayments depth was given too.Item Динамічні властивості бетонних шляхових покрить на укріплених цементом основах(Національний університет "Львівська політехніка", 2012) Думич, І. Ю.; Сало, В. Ю.; Балаян, Н. О.Наведено результати випробувань моделей бетонних покриттів на укріплених цементом основах за різної товщини нежорсткого прошарку між плитами покриття та основи. Встановлена можливість дробового резонансу за певної товщини цього прошарку. The article shows the results of testing concrete coverage models on bases strengthened with cement with different thickness of a non-rigid layer between a cover plate and a plate of a base. It is determined that there is a possibility of a fractional resonance at a certain thickness of this layer.Item Дослідження особливостей роботи збірно-монолітних прогонових будов мостів з двозначною епюрою моментів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Сало, В. Ю.; Думич, І. Ю.Наведено результати експериментальних досліджень, отриманих під час випробування дослідних збірно-монолітних нерозрізних мостів. The active provides, the results of experimental research, obtained in investigation of the testing longitudinal concrete bridges.Item Дослідження роботи збірно-монолітних плитно-ребристих конструкцій прогонових будов мостів з тріщинами і до руйнування(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Сало, В. Ю.; Думич, І. Ю.; Балаян, Н. О.Наведено результати експериментальних досліджень, отриманих під час випро-бувань дослідних збірно-монолітних залізобетонних попередньо напружених мостів. The active provides the results of experimental reseach abtain in investigation of the testing multi – span prestresset rein reinforced reinforced concrete bridges.Item Дослідження роботи контакту в збірно-монолітних конструкціях нерозрізних прогонових будов мостів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Сало, В. Ю.; Думич, І. Ю.Наведено дослідні дані міцності контакту під час натурних випробувань фрагмента прогонової будови у вигляді однопрогонової консольної збірно-монолітної балки таврового перерізу. Precast-monolithic T-shape cross section span simply supported cantilever beam in situ testing of contact strength data was described.Item Ефективність дорожніх основ під бетонні покриття із матеріалів, укріплених цементом(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Солодкий, С. Й.; Думич, І. Ю.; Турба, Ю. В.; Solodkyy, S. Y.; Dumych, I. Yu.; Turba, Yu. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityНаведено результати експериментальних випробувань моделей бетонних покриттів на піскоцементних основах різної жорсткості в лабораторних умовах статичним і вібродинамічним навантаженням. За результатами експериментів складено рівняння регресії у вигляді залежностей прогинів, напружень і кількості циклів повторних навантажень від товщини плит покриття і жорстких основ. Встановлено, що за несучою здатністю 1 см плити бетонного покриття еквівалентний 1,8–2,0 см товщини піскоцементної основи. Такий висновок випливає із аналізу коефіцієнтів отриманих рівнянь регресії. Так, коефіцієнти при індексах товщин плит бетонних покриттів в 1,8–2,0 рази більші, ніж аналогічні коефіцієнти при індексах товщин плит піско- цементних основ. Така несна здатність жорстких основ проявляється тільки за оптимального співвідношення товщин плит основи та покриття, що становить 0,8–0,9.Item Ефективність інвестицій та інвестиційного процесу(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Думич, І. Ю.Item Натурні випробування монолітних цементнобетонних дорожніх покриттів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Думич, І. Ю.; Сало, В. Ю.; Балаян, Н. О.Наведено результати натурних випробувань цементобетонних покриттів на різних основах при дії рухомого навантаження. In this article given the results of field tests of cement coatings on various bases under the action of rolling load.Item Особливості напружено-деформованого стану дорожніх бетонних покриттів на різних основах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Думич, І. Ю.; Сало, В. Ю.; Балаян, Н. О.Наведені результати випробувань моделей бетонних покриттів на різних основах на витривалість повторними вібродинамічними навантаженнями. Встановлено, що відношення динамічних прогинів основи і покриття і зміна цього відношення в процесі повторних навантажень є важливим показником витривалості бетонних покриттів. This article shows enduving tests results of concrete coverage models on different bases with repeated vibrodynamical loads. It is determined that a ratio between dynamical bendings of base and coverage and a clange of this ratio is concrete coverages endurance.Item Оцінка техніко-економічної ефективності збірно-монолітних нерозрізних прогонових будов автодорожніх мостів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2011) Сало, В. Ю.; Думич, І. Ю.Наведено техніко-економічні показники збірно-монолітних багатопрогонових нерозрізних мостів з попередньо напруженими стиками. Technical and economic parameters multi-span longitudinal reinforced concrete bridges with pvestessed joints are presented in the article.