Browsing by Author "Діброва, Т. Г."
Now showing 1 - 5 of 5
- Results Per Page
- Sort Options
Item Методи оцінювання ефективності реклами на етапі розроблення рекламного повідомлення(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Діброва, Т. Г.; Гагаріна, І. І.Item Особливості рекламування міжнародних марок на вітчизняному ринку(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Діброва, Т. Г.; Боровенська, М. В.Міжнародна реклама як одна зі складових маркетингової політики транснаціональних корпорацій є важливим інструментом просування глобальних марок на зовнішні ринки. Вона безпосередньо впливає на формування структури та динаміки попиту на світових товарних ринках. У статті виявлено особливості рекламування міжнародних марок на українському ринку. Аналіз стратегій міжнародної реклами дозволяє запропонувати рекомендації щодо використання їх для просування глобальних марок на вітчизняному ринку. International advertising as an element of marketing policies of transnational corporations is an important tool for promoting global brands on foreign markets. It has a direct impact on the structure and dynamics of the demand on global commodity markets. This article is devoted to finding out the peculiarities of international brands advertising on Ukrainian market. Analysis of international advertising strategies allows suggesting some recommendations concerning the promotion of international brands on the domestic market.Item Процедура рекламного позиціонування: принципи та підходи(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Діброва, Т. Г.; Мороз, Л. А.Створення ефективної реклами вимагає розроблення процедури рекламного позиціонування товару. Така процедура передбачає визначення конкурентної позиції товару, мотивацій на яких треба концентрувати увагу споживачів та конкретизацію аргументів, здатних підтвердити декларовані переваги рекламованого товару. Création of effective advertisement demands development of goods advertisement positioning procédure. The procédure foresees détermination of goods position, motivations on which it is need to concentrate the consumer attention and concrete définition of arguments to confirm proclaimed preferences of advertised goods.Item Підходи до визначення ефективної частоти в медіастратегії(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Діброва, Т. Г.Поняття ефективної частоти контактів з рекламою є ключовим у медіастратегії. Визначення достатнього рівня частоти таких контактів у медіаплані здатне забезпечити досягнення таких комунікативних завдань, як підтримка поінформованості про марку, або формування бажаного ставлення до неї, або стимулювання наміру зробити покупку. Аналізуються підходи до визначення мінімальної ефективної частоти. The definition of effective quantity of contacts with the advertising is the most important in media strategy. The recognition of this sufficient number of contacts in the media-plan could provide the fulfillment of such communicative tasks as brand promotion, brand image sustaining or consumer stimulation etc. In the article it was analyzed the way if the minimal effective quantity definition.Item Термінологічні аспекти маркетингової концепції марочного товару(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Діброва, Т. Г.Масове впровадження марочного товару в Україні передбачає застосування спеціальної маркетингової термінології суб’єктами ринку. Аналіз літератури з цього питання виявив розбіжності у визначенні та тлумаченні спеціальних понять цієї наукової галузі. Це актуалізує науковий інтерес до термінологічних проблем маркетингової концепції марочного товару і вимагає їх ретельного розгляду. Mass introduction of brand products in Ukraine requires the usage of special marketing terminology by market players. The analysis of the research papers on this issue discloses the discrepancies in identifying and explaining special concepts of this scientific field. This fact gives rise to the scientific interest in terminological problems of marketing concept of brand products and requires careful investigation.