Browsing by Author "Карий, О."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Online marketing of higher education institutions of Poland and the Ukraine in the light of research(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Кисьолек, А.; Карий, О.; Прокопенко, О.; Національний університет “Львівська політехніка”; Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая; Wielkopolska Higher School of Social Sciences and Economics in Środa Wielkopolska (Poland)Процес цифрової трансформації маркетингу має вплив на кожну організацію, яка функціонує на ринку. Особливий статус серед них займають вищі освітні заклади, клієнти яких представлені цифровим поколінням. У статті викладені результати досліджень, присвячених використанню інтернету у маркетингових цілях, зокрема онлайн-рекламі, вищими освітніми закладами Польщі та України. За результатами дослідження, однією з домінуючих форм електронної реклами є різні форми візуалізації, особливо в форматі відео. Вищі освітні заклади вважають соціальні медіа надзвичайно важливою сферою маркетингової діяльності і електронне таргетування, як правило, здійснюється з використанням геолокації та демографічного націлювання.Item Інтернет як комунікаційний інструмент на службі вищих освітніх закладів – перспектива для освітніх ринків Польщі та України(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Кісьолек, А.; Карий, О.; Кобіс, П.; Прокопенко, О.; Kisiołek, A.; Karyy, O.; Kobis, P.; Prokopenko, O.; Великопольська соціально-економічна вища школа в м. Шьрода-Вєлькопольська; Національний університет “Львівська політехніка”; Політехніка Ченстоховська; Сумський державний університет; Wielkopolska Higher School of Social Sciences and Economics in Środa Wielkopolska; Lviv Polytechnic National University; Częstochowa University of Technology; Sumy State UniversityРинок освіти на сьогодні змушує ВОЗ активно працювати в сфері управління маркетингом. З цього боку роль Інтернету є інструментальною. У статті подано окремі результати дослідження використання Інтернету у загальній маркетинговій діяльності ВОЗ Польщі та України. Результати, що збігаються в обох країнах, вказують на важливість та маркетинговий потенціал веб-простору, а відмінності, пов’язані зі сприйняттям цього середовища серед респондентів двох країн, не повинні розглядатися як ознаки різно- манітних тенденцій. Істотніші розбіжності можна простежити щодо конкретних маркетингових заходів в Інтернеті, які можуть стати предметом окремого дослідження.