Browsing by Author "Кравець, Руслан"
Now showing 1 - 7 of 7
- Results Per Page
- Sort Options
Item Методи аналізу функціонування Веб-форумів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009) Сєров, Юрій; Кравець, Руслан; Сівокозов, ВікторArticle considers actual problem of Web-forum efficiency analysis research and developing. Methods of analy¬sis of Web-forum members quantity increasing and amount of content growth are described.Item Організація роботи рекламного агентства(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Оліярник, Христина; Кравець, РусланThe process of creating advertising activity is the production of advertising agency, that its main function. As a result of this process we get the product of agency – advertising that addresses the needs of the customer.Item Роль інформаційного маркетингу в сфері соціальних послуг(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Демчук, Юліана; Кравець, Руслан; Національний університет “Львівська політехніка”There are many different social services in the world. Marketing is very important for their functioning. Effectiveness of marketing concepts. Marketing activity is relevant today.Item Формування системи лінгво-комунікативних індикаторів на основі навчальної вибірки учасників веб-форумів(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Сєров, Юрій; Федушко, Соломія; Кравець, Руслан; Національний університет “Львівська політехніка”This article considers the current problem of forming a system of lingo-communicative indicators based on a training sample of participants in web forums is researched.Item Інформаційна модель веб-сайту бібліотеки(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Глухенька, Софія; Кравець, РусланThis article deals with problem of creating information model for library websites. The main task of such model is to simplify creating a web resource.Item Інформаційне забезпечення популяризації професійної діяльності підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Фостяк, Олег; Кравець, РусланThis article describes an importance of choosing the optimal stategy for enterprise and its product populization. Legislation is analyzed based on example of woodworking factory. Also information promotion processes about enterprise activities and making of products and services are described.Item Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності ПАТ "Львівська кондитерська фабрика "Світоч"(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Бродюк, Марта; Кравець, РусланThis article considers the promotional activities of the "Svitoch" company over the Internet.