Browsing by Author "Кутнів, Н. М."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Маркетинг у глобалізації світової економіки(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Чухрай, Н. І.; Кутнів, Н. М.Охарактеризовано сутність процесу глобалізації світової економіки та проаналізовано чинники, які впливають на цей процес. Залежно від впливу глобалізації на світову економіку, здійснено аналіз позитивних та негативних рис глобалізації. Визначено підходи, за допомогою яких фірми виходять на глобальний ринок, а також здійснено аналіз чинників, що впливають на визначення цих підходів. Детально проаналізовано дві глобальні маркетингові стратегії позиціонування підприємства на глобальному світовому ринку та здійснено їх порівняльну характеристику. Наведено висновки та перспективи щодо подальших досліджень на цю тематику. In the article the nature of the process of world economy globalization was characterized; factors that influence the process were analyzed. In terms of the influence of the process of globalization into the world economy, the analysis of negative and positive sides of the globalization was made. The approaches with the help of which firms follow the global market were pointed out. Two global marketing strategies of the company positioning at the global market were analyzed in details. The comparison between those two strategies was made. Conclusions and perspectives as to the future researches on this topic were worked out.Item Маркетинг і логістика у здобутті конкурентної переваги на глобальному ринку(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Мавріна, А. О.; Кутнів, Н. М.Розкрито сутність маркетингу і логістики у здобутті конкурентної переваги підприємств на глобальному ринку. Ідентифіковано виклики глобалізації, що постають перед маркетингом і логістикою вітчизняних підприємств. Вивчено роль обслуговування клієнта у здобутті конкурентної переваги підприємства на глобальному ринку. Розкрито завдання системи CRM у маркетингово-логістичній діяльності підприємств. In the article essence of marketing and logistic is exposed in the receipt of competitive edge of enterprises at the global market. An author is carry out authentication of calls globalizations which rise before marketing and logistic of domestic enterprises . The role of customer service is studied in the receipt of competitive edge of enterprise at the global market. The task of the system of CRM is exposed in marketing-logistic activity of enterprises.