Browsing by Author "Кіндій, М. В."
Now showing 1 - 20 of 29
- Results Per Page
- Sort Options
Item Chanel № 5: мистецтво маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-30) Руденька, О. С.; Кіндій, М. В.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Instagram як сучасний інструмент маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-30) Пріндин, О. М.; Кіндій, М. В.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Актуальність персоналізму в маркетингових комунікаціях(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Залужець, І. Р.; Кіндій, М. В.; Петрина, О. Б.Розглянуто персоналізований продаж як важливий елемент комунікації підприємства з клієнтами, оскільки він є таким методом обслуговування клієнтів, який має великий вплив на рішення про купівлю, збільшуючи лояльність споживача до виробника. Успішна діяльність у торгівлі nґрунтується на професіоналізмі продавців, їхньому знанні технік персонального продажу, а також поведінці та очікуваннях споживачів. In the article personal selling is presented as a significant component of the company’s communication with its buyers as it is the way of serving clients which has a great impact on the buying decision, increasing customer loyalty. The successful performance is based on salespeople’s professionalism, their knowledge of personal selling techniques as well as customer behavior and expectations.Item Аромамаркетинг – сучасна складова маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-30) Кіндрат, С. В.; Кіндій, М. В.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Вплив бренду на вибір товарів та послуг споживачами(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-30) Франчук, Л. Р.; Кіндій, М. В.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Вплив візуального маркетингу на поведінку споживача(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-30) Деяк, Є. В.; Кіндій, М. В.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Візуальна інформація - складова комунікаційної політики(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-30) Савченко, О. К.; Кіндій, М. В.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Глобалізація і логістика(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Крикавський, Є. В.; Кіндій, М. В.; Кльозе, К.Розглянуто проблеми реалізації ланцюга “глобалізація - логістика - постачання - транспортування” і напрями їх вирішення. The problems of “globalization - logistics - supply - transportation” chain reali¬zation and their solving are considered in this article.Item Екологічна сертифікація підприємств як інструмент екологістики(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Кіндій, М. В.; Давидович, І. М.; Саталкін, С. С.Item Запаси в організації: позитив чи негатив(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Кіндій, М. В.; Калужняк, Ю. І.; Антоненко, О. М.Запас у сучасному бізнесі перестає бути тільки розрахунковим показником діяльності, стає одним з основних об’єктів управління, що забезпечують успіх підприємства. В ухваленні рішення про місце і роль запасу в організації беруть участь зокрема і менеджери вищого рівня управління, вивчаючи стратегію розвитку бізнесу. Їх відношення до запасу визначає подальші можливості управління основною операційною функцією компанії. Стаття містить огляд сучасних підходів до організації і планування руху товарно-матеріальних цінностей. Акцент на ролі запасів в їх реалізації дає змогу виявити нові можливості розвитку сучасного бізнесу. Supply in modern business stops to be only a calculation performance indicator, becomes one of basic objects managements which provide success an enterprise. Decision-makings about a place and role of supply in organization take part including managers of higher level of management, studying strategy of development of business. Their attitude toward a supply determines subsequent possibilities of management of company a basic operating function. The article contains the review of the modern going near organization and planning of moton of material assets. An accent on the role of supplies in their realization.Item Логотип: невід’ємна частина брендингу(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-30) Подарин, В. Р.; Кіндій, М. В.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Логістика електронної торгівлі в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Гринів, Н. Т.; Кіндій, М. В.; Мага, М. М.В умовах глобалізації перед Україною постає амбіційне завдання – створення єдиної державної стратегії національної конкурентоспроможності, на основі якої можна вивести державу із затяжної кризи, наслідком якої є втрата конкурентоспроможності на світових ринках. Різке падіння прибутків від експорту, посилення зловживань і корупції, вплив зовнішніх чинників на дохідність вітчизняних підприємств змусили звернутися дo перевіреного інструментарію, який дасть змогу системно проаналізувати основні проблеми, що стримують підвищення конкурентоспроможності економіки України. The times of the globalization Ukraine faces an ambitious task to develop a cohesive state strategy of national competitiveness. On this condition it would be possible to pull the country out of the extended crisis caused by the loss of competitiveness on the world markets. A rapid decline of export income, increased power abuse and corruption, the impact of external factors on the profitability of national enterprises have forced the county to look for time-tested tools that could help to comprehen-sively analyze the key problems that restrain the growth of competitiveness of the Ukrainian economy.Item Логістично зінтегроване господарювання відходами(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Кіндій, М. В.Розглянуто концепцію логістично зінтегрованого господарювання відходами та пропонуються заходи з її впровадження в Україні. In clause the concept of the logistical-integrated waste managing is considered and the measures on its introduction on Ukraine are offered.Item Маркетинг в концепції рециклювання(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Кіндій, М. В.; Таранський, І. П.; Дашківська, О. П.Розглянуто нову екологічну маркетингову філософію та шляхи її впровадження у практику господарювання в інтеграції з концепціями екологічного менеджменту та екологічної логістики. The new ecology marketing philosophy is given in the article. The ways of this philosophy introduction to the activity deal with the integration with the concepts of ecology-management and ecology-logistic.Item Маркетинг впливу як спосіб досягнення успіху компаніями(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Кіндій, М. В.; Сітнікова, І. О.; Національний університет "Львівська політехніка"Item Маркетингові аспекти діяльності інвестиційно-фінансових груп(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Таранський, І. П.; Сорока, М. В.; Кіндій, М. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто сучасні тенденції та особливості, проблеми та перспективи інвестиційного процесу в Україні. Розкрито суть системи недержавного пенсійного забезпечення та механізму спільного інвестування. Проаналізовано аспекти підвищення ефективності функціонування інвестиційно-фінансових груп у нестабільному ринковому середовищі шляхом активного впровадження принципів маркетингу.Item Мегатренди і розвиток логістичних послуг(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Кіндій, М. В.; Білик, М. В.; Саталкін, С. С.Розглянуто тенденцію трансформації логістичних процесів у зв’язку із посиленням трендів глобалізації, стандартизації, індивідуалізації, інформатизації. Досліджено вплив цих чинників на інтенсифікацію розвитку логістичних послуг та створення центрів перевезення товарів. Logistics processes transformation in the aspects of activization of the following megatrends: globalization, standardization, individualization, informatization, is considered in the article. The author investigates influence of these factors on development intensification of logistics services and creation of transporting centers of goods.Item Моделювання поведінки організації-споживача на логістичних засадах(Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Чухрай, Н. І.; Кіндій, М. В.; Когут, Р. Я.; ДУ “Львівська політехніка”Розглядаються особливості поведінки організацій-споживачів та фактори, які впливають на процес прийняття рішення про придбання товарів промислового призначення організаціями-споживачами.Item Нетрадиційна маркетингова діяльність компанії «Zara»(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-30) Андон, А. В.; Кіндій, М. В.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Основні види реклами та їх характеристика(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-30) Клімчук, О. В.; Кіндій, М. В.; Національний університет «Львівська політехніка»