Browsing by Author "Ліманскі, А."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Особливі ознаки анкетних інтерв’ю(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Ліманскі, А.Проаналізовано проведення анкетних інтерв'ю, їх особливості, призначення та головні вади. The procedure of realization of questionnaire interviews, their features, assignment and main lacks is estimated in the article.Item Підстави вибору стратегії суспільної відповідальності підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Ліманскі, А.Розглянуто концепції суспільної відповідальності бізнесу, яка повинна спричинити створення тривалої конкурентної переваги підприємства на сучасному ринку, фундаментом якої є створення та постачання зумовлених цінностей однаковою мірою для власників (акціонерів), клієнтів підприємства і його інших партнерів – так званих інтересантів. Ця концепція є філософією ведення господарської діяльності, яка враховує формування прозорих співвідношень із усіма суб'єктами оточення, що прямо або опосередковано контактують з підприємством.The article elaborates on the concept of CSR (Corporate Social Responsibilities), which should lead to the creation of sustainable competitive advantage in today's market. The concept is based on the creation and delivery of specific values for both the owners (shareholders) and the company's clients and its other partners – the so-called stakeholders. The concept of social responsibility is the business philosophy of building a transparent relationship with all subjects remaining in the environment both directly and indirectly. Selection of a specific strategy for corporate social responsibility (passive, reactive, proactive or interactive) depends on the type of stakeholders of a company, the nature of their goals and expectations, and relationships that occur between the company and stakeholders, as well as the type of liability borne by the company in respect of particular groups of stakeholders.Item Сутність і види продуктових інновацій в стратегії підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Ліманскі, А.Технологічний прогрес, зміни вимог споживачів і супутнє вищезгаданим явищам зростання конкуренції в глобальномумасштабі спричиняють те, що продуктові інновації трактуються як основна умова функціонування і розвитку сучасного підприємства. Пошук інноваційних рішень по відношенню до продукту може принести багато користей, але одночасно вимагає великих витрат і є дуже ризикованим. Підприємство повинно прийняти відповідну стратегію інновацій продукту. У практиці можна скористатися різними стратегіями, що виокремлюються з врахуванням таких критеріїв, як: ступінь новизни продукту з погляду виробника і клієнта, вплив нового продукту на зміну споживацьких поведінок, масштаб і оцінка новизни продуктової інновації (у відношеннях ринок-продукт-технологія), першість впровадження, а також ступінь оригінальності продуктової інновації. Серед основних умов, вирішальних для успіху продуктової інновації, потрібно назвати: диспонування відповідними засобами, людським, матеріальними і фінансовими, зв'язування стратегії нового продукту з цілим процесом стратегічного управління в підприємстві, а також створення відповідних організаційних структур для інноваційної діяльності. Technological advances, changes in consumer requirements and their accompanying increase in competition on a global scale make product innovations a precondition for the functioning and development of the modern enterprise. Finding innovative solutions for a product can bring many benefits, but is also expensive and very risky. The company should adopt an appropriate strategy for product innovation. In practice, you can use various strategies based on such criteria as: the degree of novelty of the product for the manufacturer and the customer, the impact of new product to change consumer behavior, the scale and evaluation of new product innovation (in the relationship market product/technology), placing priority degree of originality and innovation output. The essential conditions for the success of product innovations include: the availability of adequate human resources, physical and financial relationship with a new product strategy for the entire process of strategic management in the enterprise and the creation of appropriate organizational structures for innovation.