Browsing by Author "Мартиненко, С. М."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Економічна оцінка логістичної діяльності підприємств(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мартиненко, С. М.; Національний університет “Львівська політехніка”Сформовані основи методологічних положень економічної ОЦІНКИ ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ підприємств. Ідентифіковані елементи економічної ОЦІНКИ ЛОГІСТИЧНОЇ діяльності у межах операційної діяльності підприємств. Наведені показники економічної ОЦІНКИ ефективності ЛОГІСТИЧНОЇ діяльності.Item Маркетинговий підхід до управління якістю продукції(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Князьков, О. П.; Тимчак, Н. В.; Мартиненко, С. М.; Луцький державний технічний університетРозглянуто роль та значення маркетингового підходу до управління якістю продукції. Реалізація маркетингової стратегії передбачає створення системи управління якістю продукції, яка забезпечить впровадження у виробництво комплексу заходів, спрямованих на випуск високоякісних, конкурентоспроможних виробів. The role and meaning of the marketing approach to product quality control are considered. The realization marketing strategy assumes creation of a control system of quality of production for maintenance of introduction in manufacture of a complex of measures directed on release of high-quality, competitive products.