Browsing by Author "Мартинців, М. П."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Динаміка канатних лісотранспортних установок з програмним керуванням(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мартинців, М. П.; Бариляк, В. В.; Боженко, М. В.; УкрНЛТУ; Національний університет “Львівська політехніка”Розроблено математичну модель приводу канатної лісотранспортної установки з дистанційним керуванням. Отримано залежності для визначення динамічних зусиль в канаті і параметрів окремих елементів систем регулювання.Item Динамічна модель приводу транспортувальних та вантажопідіймальних машин з ведучим барабаном(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Мартинців, М. П.; Удовицький, О. М.; Сологуб, Б. В.Розроблено динамічну модель приводу з ведучим барабаном. Отримано аналітичні залежності, які дають можливості оцінити характер коливань барабана і визначити максимальні динамічні зусилля, що виникають в елементах приводу. Встановлено характер коливань ведучого барабана для конкретної установки. The dynamic model of drive with an anchorman drum is developed. Analytical pendences, which enable to estimate character of vibrations of drum and define maximal dynamic efforts which arise up in the elements of drive, are got. Character of vibrations of anchorman drum is set for the concrete plant.Item Моделювання перехідних режимів роботи транспортних установок із замкнутим канатом(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Кузьо, І. В.; Мартинців, М. П.; Дзюба, Л. Ф.; Бариляк, В. В.Розроблено математичну модель роботи транспортної установки із замкнутим канатом, розглянуто найбільш небезпечний режим гальмування, виконано аналіз отриманих теоретичних залежностей і зроблено відповідні рекомендації для проектування і експлуатації таких систем. The mathematical model of work transport plants with closed cable, considered the transitional regimes of work by taking account an oscillatory phenomena and got temporal dependence of efforts changes, shifts and speed attached to transitional regimes of work.