Browsing by Author "Мельникович, О. М."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Застосування соціальних медіа в маркетингу рекламних продуктів(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мельникович, О. М.Item Парадигма маркетингу підприємств рекламної галузі(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Мельникович, О. М.Розглянуто сутність різних імперативів, які спричиняють зміни в середовищі споживачів рекламної інформації та клієнтів-рекламодавців і викликають сутнісні зміни в теорії та практиці маркетингу підприємств рекламної галузі. Представлено закономірності розвитку маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та домінуючі маркетингові концепції, згідно з якими узгоджується їх діяльність в сучасних умовах.In article essence of different imperatives which cause changes of environment of advertising customers and advertisers and send for changes of theory and practice of marketing of enterprises of advertising branch are considered. Regularities of development of marketing activity of advertising enterprises and prevailing marketing concepts is determined.Item Тендеції розвитку рекламного бізнесу в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Мельникович, О. М.; Юсупова, О. В.; Київський національний торговельно-економічний університет