Browsing by Author "Момот, В. Є."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Вибір політики в області управління матеріальними ресурсами в умовах трансформації ринкових відносин(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Момот, В. Є.Розроблено шляхи адаптації системи управління матеріальними ресурсами підприємств національної економіки до ринкових відносин нового типу. Запропоновано методику вибору альтернатив у реалізації стратегії постачання для конкретного підприємства, сформульовано умови застосування цієї методики та послідовність її втілення. The guidelines for choice between the alternate ways of enterprises’ material resources administration are developed for the conditions of market relations shift in the national economy. The routine for this guidelines adoption for specific enterprise is formulated and the complete sequence of its implementation is worked out.Item Сатурація продукції як визначальний фактор побудови маркетингової політики сучасних підприємств(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Момот, В. Є.Розглядається вплив сатурації продукції, яка є розбігом споживчих властивостей та функціональності продуктів, що задовольняють ті ж самі потреби споживачів, на маркетингову політику підприємств у системі нових ринкових відносин. Проаналізовані складні ефекти, що виникають під час взаємодії сатурації продукції та конкуренції між підприємствами, що є спрямовані на один ринковий сегмент. Запропоновані шляхи компенсації негативного впливу сатурації. The influence of the product saturation which is the différence between performance of the products serving the same customer needs is treated on the behalf of enterprises’ marketing strategy under conditions of new market relations system aroused. The complex phenomena of interaction between saturation and concurrence among enterprises aimed on the same market segment. Certain ways of avoiding of negative saturation effects are proposed.