Browsing by Author "Роботько, С. Ф."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Деякі інтуїтивні аспекти ціноутворення з погляду маркетингового підходу(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Роботько, С. Ф.Розглянуті проблеми ціноутворення під час виходу продукту на ринок. Проаналізовані типові помилки, які допускають підприємства під час вирішення цієї проблеми й причини цих помилок. Сформульовано рекомендації з усунення помилок у визначенні ціни товару. Особлива увага приділяється необхідності побудови маркетингової стратегії ціноутворення. In clause the problems of account of the price are considered at an output of a product on the market. The typical mistakes are considered which suppose the enterprises at the decision of the given problem and reason of these mistakes. The recommendations for elimination of mistakes in definition of the price of the goods are formulated. The special attention is given to necessity of construction of marketing strategy of education of the price of a product.Item Застосування теорії випадкових процесів для моделювання процесів управління запасами при випадковому попиті(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Роботько, С. Ф.Розглядається математична модель управління запасами при випадковому попиті в умовах можливості переривання потоку вимог. Для аналізу процесу застосовується апарат теорії поновлення. Отримано імовірнісні розподіли процесів, а також формули для розрахунку моментних характеристик процесу. In operation the mathematical model of storekeeping is considered at random demand in conditions of possibility of interruption of stream of the requirements. The vehicle of a renewal theory is applied to the analysis of the process. The probabilities of allocations of processes, and also formula for account moments of the characteristics of processes are obtained.