Browsing by Author "Савіцька, Н. В."
Now showing 1 - 9 of 9
- Results Per Page
- Sort Options
Item Агротуризм як додаткова форма агробізнесу(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Савіцька, О. П.; Савіцька, Н. В.Item Етапи розвитку евристичних функцій в системах менеджменту промислових підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Коломієць, О. Л.; Савіцька, Н. В.Item Оцінювання конкурентоспроможності регіонів України(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Савіцька, О. П.; Савіцька, Н. В.Розкрито сутність поняття “конкурентоспроможність регіону”. Охарактеризовано суть та види конкурентних переваг, окреслено фактори впливу на їх формування. Висвітлено особливості застосування системного, комплексного і нормативного підходів під час оцінювання конкурентних переваг. Проаналізовано методологію розрахунку індексу глобальної конкурентоспроможності, наведено його складові з урахуванням етапів розвитку економіки: інституції, інфраструктура, макроекономічне середовище, охорона здоров’я та початкова освіта, вища освіта та професійна підготовка, ефективність ринку товарів, ефективність ринку праці, рівень розвитку фінансового ринку, технологічна готовність, розмір ринку, рівень розвитку бізнесу, інновації. Представлені результати оцінювання конкурентоспроможності регіонів України. Наведено конкурентні переваги та недоліки регіонів країни. Виділено найпроблемніші фактори ведення бізнесу в Україні в 2012 році. Essence of concept “competitiveness of region is exposed in the article”. Essence and types of competitive edges is described, outlined factors of influence on their forming. The lighted up features of application of, complex and normative approaches of the systems are during the evaluation of competitive edges. Methodology of calculation of index of global competitiveness is analysed, resulted him constituents taking into account the stages of development of economy: institute, infrastructure, macroeconomic environment, health protection and primary education, higher education and professional preparation, efficiency of market of commodities, efficiency of labour-market, level of financial market development, technological readiness, market size, level of development of business, innovation. The problem problem factors of conduct of business are selected in Ukraine in 2012 years.Item Розвиток інноваційної діяльності в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Савіцька, О. П.; Савіцька, Н. В.Item Стратегія розвитку туристичної індустрії в Україні: регіональні аспекти(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Савіцька, О. П.; Савіцька, Н. В.Окреслена мета розвитку туризму в Україні. Досліджено сучасні тенденції розвитку туризму Львівської області. Наведено динаміку обсягу наданих туристичних послуг та послуг, наданих санаторно-курортними закладами Львівщини за 2010–2012 рр. Узагальнено підходи до визначення понять “туристична індустрія”, “туристичний регіон”. Зазначена роль туризму та його вплив на суспільно-економічний розвиток регіону. Проаналізовано туристичний потенціал Львівщини. Наведено позитивні тенденції розвитку туристичної індустрії регіону. Вказано країни, туристи з яких найбільше зацікавлені у відвідуванні Львівщини та країни, які приваблюють вітчизняних туристів. Визначено стратегічні пріоритети розвитку туристичного бізнесу. Узагальнені міжнародні стратегії сталого розвитку туристичної індустрії. Наведено пріоритетні стратегії розвитку прикордонного регіону. Охарактеризовані основні проблеми розвитку регіонального туризму. Наведено перспективні проекти на Львівщині, окреслено стратегічні напрями державної політики в галузі туризму, а також обґрунтовано перспективи розвитку туристичної індустрії у Львівській області.The article outlines the purpose of tourism development in Ukraine. Current trends of tourism development in Lviv region are studied. Dynamics of the amount of provided tourist services and services provided by resort facilities in Lviv region in 2010-2012 is presented. The approaches to definitions of such concepts as tourism industry and tourism region are generalized. The role of tourism and its impact on socio-economic development of the region is indicated. The tourism potential of Lviv region is analyzed. The positive trends in the development of tourism industry in the region are presented. The countries the tourists from which are most interested in visiting Lviv as well as the countries that are most attractive for domestic tourists are listed. The strategic priorities of the tourism business development are defined. International strategies for sustainable development of the tourism industry are generalized. The priority strategies of the near-border region development are provided. The basic problems of regional tourism development are characterized. The promising tourism projects in Lviv region are presented. Strategic trends of the state policy in the field of tourism are outlined; prospects of the tourism industry development in Lviv region are justified.Item Тенденції розвитку міжнародного туризму(АртDрук, 2013) Савіцька, О. П.; Савіцька, Н. В.Item Теоретико-методичні аспекти оцінки конкурентоспроможності суб’єктів туристичної індустрії(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Савіцька, О. П.; Савіцька, Н. В.Розкрито сутність поняття “конкурентоспроможність підприємства”. Наведено перелік суб’єктів туристичної індустрії, охарактеризовано функції підприємницької діяльності в туризмі, від повноти виконання яких залежить конкурентоспроможність суб’єктів туристичної індустрії. Проаналізовано методику оцінки конкурентоспроможності в туризмі на макрорівні. Розглянуто різні підходи науковців до оцінки конкурентоспроможності суб’єктів туристичної індустрії. Охарактеризовано суть та види конкурентних переваг, окреслено фактори, що визначають конкурентоспроможність турпродукту. Узагальнено підходи до оцінювання конкурентоспроможності в туризмі на мікрорівні. Наведено напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств туристичної індустрії на перспективу. The article describes the essence of the concept of “competitiveness of enterprises”. Here is presented the list of subjects of the tourist industry, is characterized by a function of entrepreneurial activity in tourism from the plenitude of implementation of which depends upon competitiveness of the subjects of the tourist industry. Estimation is analyzed competitiveness in tourism at the macro level. We discussed the different approaches of the scientists to assess competitiveness of subjects of the tourist industry. The nature and types of competitive advantages are characterized the factors determining the competitiveness of tourism products are outlined. The approaches to an estimation of competitiveness in tourism at the micro level are summarized. The directions of increasing competitiveness of the enterprises of the tourism industry for the future are presented.Item Трансферний потенціал: сутність, функції, проблеми формування і використання(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Князь, С. В.; Савіцька, Н. В.; Коломієць, О. Л.Item Управління креативним потенціалом підприємства: стратегія і тактика(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Савіцька, Н. В.; Коломієць, О. Л.Розкрито сутність креативного потенціалу підприємства, розглянуто креативний потенціал як об’єкт управління в системі менеджменту підприємства, ідентифіковано методичні підходи до управління креативним потенціалом підприємства, розглянуто етапи побудови стратегій формування і використання креативного потенціалу, досліджено тактичні інструменти управління креативним потенціалом тощо. The article reveals the essence of the creative potential of enterprises, the creative potential as an object management system of enterprise management, identified methodological approaches to managing the creative potential of enterprises, the stages of construction strategies of formation and use of creative potential, studied tactical tools of creative potential and so on.