Browsing by Author "Сахарук, Олег Петрович"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Управління конкурентоспроможністю неприбуткових недержавних організацій на ринку соціальних послуг(Національний університет "Львівська політехніка", 2023) Сахарук, Олег Петрович; Sakharuk, Oleh Petrovych; Шаповалова, Тетяна Вікторівна; Національний університет "Львівська політехніка"Складність оцінювання соціальних результатів управління конкурентоспроможністю неприбуткових недержавних організацій на ринку соціальних послуг зумовлює необхідність створення виважених показників оцінювання ефективності, зокрема й від реалізації програми розвитку. Відзначаючи різноманіття фундаментальних підходів і прикладних досліджень щодо розкриття окремих сторін окресленої в магістерській роботі тематики, слід підкреслити, що питання управління конкурентоспроможністю ННДО на ринку соціальних послуг залишаються затребуваними для наукового пошуку. Ця обставина зумовила вибір теми, мету і завдання дослідження. Мета Загальна мета дослідження полягає в розробленні концептуальних засад управління конкурентоспроможністю неприбуткових недержавних організацій на ринку соціальних послуг. Ця мета передбачає вирішення таких конкретних завдань: - дослідити та розвинути положення теорії управління установами, що функціонують у сфері соціальних послуг; Об'єктом дослідження є ринок надавачів соціальних послуг. Предметом дослідження виступають економічні та організаційні відносини, що виникають у процесі надання соціальних послуг неприбутковими недержавними організаціями та управління їх конкурентоспроможністю. Гіпотеза дослідження. Неприбуткові недержавні організації-надавачі соціальних послуг можуть бути конкурентоспроможними завдяки своїм конкурентним стратегіям. У першому розділі магістерського дослідження в результаті дослідження поняття ринок соціальних послуг в Україні володіє певною специфікою, яка значною мірою зумовлена особливостями товару, що обертається на даному ринку, з урахуванням яких формуються межі ринку, його суб'єктний склад і якісний зміст економічних відносин. Ринку соціальних послуг притаманна більш виражена порівняно з ринком усіх інших послуг сегментація залежно від доходів, цін, суб'єктивної оцінки споживачем значущості послуги, стилю життя. Другий розділ ми присвятили вибору організаційно-правової форми суб’єктами господарювання на ринку соціальних послуг зумовлює основні параметри їхнього функціонування, а саме: види та мету діяльності організації; можливість одержання прибутку від підприємницької діяльності та механізми його подальшого розподілу; обсяг відповідальності засновників (учасників); мінімально необхідний обсяг матеріальних ресурсів, що їх слід задіяти на початковому етапі виходу на ринок; У третьому, практичному розділі, зазначимо, що оптимальними формами взаємодії органів місцевого самоврядування, представників прибуткового та некомерційного сектору ринку соціальних послуг, на наш погляд, є такі: Розміщення на конкурсних засадах регіональних замовлень (збір та аналітичне опрацювання інформації про соціально значущі потреби населення). Участь ННДО, що надають соціальні послуги, у формуванні регіональної соціальної політики, у розробленні та реалізації міських та обласних програм, прогнозів соціально-економічного розвитку регіону.