Browsing by Author "Сусол, Н."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Експертно-соціологічна оцінка якості послуг закладів ресторанного господарства(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2007) Столярчук, П.; Сусол, Н.; Сопільник, Л.Проаналізовано методи оцінювання якості послуг. На основі визначених напрямків покращання об’єктивності розроблено експертно-соціологічний метод, спеціалізований для галузі ресторанного господарства. Выполнены анализ методов оценивания качества услуг. На основании определенных направлений улучшения объективности разработан экспертно-социологический метод, специализированный для отрасли ресторанного хозяйства. The analysis of services quality evaluation methods conducted in the given articles. On the basis of definite directions of objectivity improvement is expertly-sociological method specialized for industry of restaurant economy developed.Item Моделювання системи обслуговування у повносервісних закладах ресторанного господарства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Столярчук, П.; Юзевич, В.; Сусол, Н.Розглянуто практичну реалізацію моделювання системи обслуговування у повносервісних закладах ресторанного господарства, яке демонструє раціональний підхід до забезпечення сервісу високого рівня за допомогою вираження концептуальних ознак спеціалізації закладів. Рассмотрена практическая реализация моделирования системы обслуживания в полносервисных заведениях ресторанного хозяйства, которое демонстрирует рациональный подход к обеспечению сервиса высокого уровня посредством выражения концептуальных признаков специализации полносервисного заведения. Practical realization of service system modeling in complex-service establishments of restaurant economy is under consideration. Mentioned modeling demonstrates the rational approach towards the providing of high quality service with the help of expressing conceptual sings and the signs of complex-service establishment specialization.Item Система НАССР – імперативна норма чи вимога ринкового сьогодення?(Видавництво Львівської політехніки, 2017-02-11) Сусол, Н.; Львівський інститут економіки і туризму