Browsing by Author "Сухорська, У. Р."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Взаємозв’язок цінової та комунікативної стратегій у системі маркетингу підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Сухорська, У. Р.; Львівська комерційна академія УкоопспілкиПроаналізовано взаємозв’язок цінової та комунікативної стратегій. Описано методи вимірювання впливу реклами на ціни. Підтверджено, що більш рекламовані товари мають нижчу цінову еластичність. Виробникам рекомендовано дотримуватись послідовності у їх ціновій та комунікативній стратегіях, тобто супроводжувати значні витрати на просування високими цінами на товари. In the article the relationship between price and promotion strategies is analyzed. Different methods of measurement of the impact of advertising on prices are described. It is stated that better advertised products have lower price elasticity. It is recommended for the producers to be consistent in their price and advertising strategy when high advertising expenditures should be provided with high prices.Item Оцінювання рівня конкурентних переваг та конкурентоспроможності підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Горбаль, Н. І.; Сухорська, У. Р.Розглянуто сутність, основні показники для визначення конкурентних переваг та конкурентоспроможності (КСП) підприємства. Сформульовано основні проблеми та критерії оцінювання КСП підприємства. Запропоновано алгоритм оцінювання факторів КСП підприємства. The article discusses the essence, basic parameters for determining competitive advantage and competitiveness. The basic problems and benchmarks of the competitiveness of enterprises are formulated. The algorithm of competitiveness factors evaluation is given.Item Формування маркетингових стратегій підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Сухорська, У. Р.; Національний університет "Львівська політехніка"Проаналізовано сутність та значення, особливості стратегічного маркетингового планування на сучасному етапі у світі та в Україні, виділено основні чинники впливу та ефекти стратегічного маркетингового планування; розроблено методику формування маркетингових стратегій. The definition, role and specific of strategic marketing planning in Ukraine and other countries are analyzed. Main factors of influence and effects of strategic marketing planning are described. The method for marketing strategies formation is worked out.